Adamed Pharma przedłuża umowę z Value Media
  • 0
  • 0
28.05.2019

Adamed Pharma przedłuża umowę z Value Media

Adamed Pharma rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów tradycyjnych. Firma przedłużyła współpracę z domem mediowym Value Media (Group One).

W procesie przetargowym firmy Adamed Pharma uczestniczyło pięć podmiotów. Przetarg składał się z dwóch etapów: strategicznego i kosztowego.

W wyniku postępowania wybraliśmy do współpracy dom mediowy Value Media. Jego oferta była najbardziej dopasowana do naszych potrzeb. Spełniała nasze oczekiwania zarówno w zakresie merytorycznym, jak i kosztowym – mówi Anna Przyłucka, sales & marketing procurement category manager Adamed Pharma.

Value Media w czasie trwania ostatniej umowy z Adamed Pharmą zrealizował kampanie wprowadzające na rynek takie produkty jak Maxon Active, Hitaxa oraz Hevipoint. Agencja zajmowała się również wsparciem komunikacyjnym m.in. marek Urofuraginum, Nervomix i Hialeye. Ponadto odpowiadała za kampanie wizerunkowe marki Adamed.

Umowa została przedłużona na czas nieokreślony.

28 maja 2019