Badania sąsiedzkich relacji – kolejny etap kampanii „Amica for others”
  • 0
  • 1
28.05.2019

Badania sąsiedzkich relacji – kolejny etap kampanii „Amica for others”

93% Polaków deklaruje, że potrzebne jest utrzymywanie relacji z sąsiadami. Zaledwie 6% przyznaje, że nie ma ani jednego zaprzyjaźnionego sąsiada. 82% badanych twierdzi, że w ogóle nie kłóci się z sąsiadami. Marka Amica przyjrzała się relacjom sąsiedzkim w dużych i mniejszych miastach. Badanie zrealizowało Centrum Badań Społecznych Fundacji UAM w Poznaniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 maja 2019