0 0 0 0 0 7.08.2019Dojrzałość cyfrowa firm w 2019 – gdzie jesteśmy? Wyniki raportu „Digital Maturity by Deloitte Digital”Wyniki tegorocznego badania „Digital Maturity by Deloitte Digital” wskazują, że cyfrowe środowisko biznesowe różni się zasadniczo od tradycyjnego. Owe rozbieżności często można wyjaśnić podejściem, jakie dana firma przejawia do innowacji.
0 1 0 0 0 7.08.2019Marka Joanna wybrała They.plMarka kosmetyków Joanna nawiązała współpracę z They.pl. Obejmuje ona kompleksową obsługę kanałów social media oraz działania z zakresu influencer marketingu.
0 0 0 0 0 6.08.2019Mobile Trends Conference for Banking w październikuEdycja specjalna Mobile Trends Conference odbędzie się 3 i 4 października. Po raz pierwszy zagości w Warszawie, w Kinotece Multiplex położonej w samym centrum stolicy. Jesienna edycja konferencji skierowana jest do przedstawicieli sektora finansowego i bankowego oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką tworzenia i projektowania rozwiązań mobilnych.
1 0 0 0 0 6.08.2019Diesel z kolekcją nawiązującą do serialu „Dom z papieru”19 lipca marka odzieżowa Diesel oraz Netflix zainicjowali wspólną kampanię. Nawiązuje ona do serialu „Dom z papieru”.
1 0 0 0 0 6.08.2019Michał Koterski walczy z lękiem za pomocą rozwiązań inteligentnego domu5 sierpnia premierę internetową miał film krótkometrażowy „Syn”. W roli głównej wystąpił Michał Koterski. Całość nawiązuje do filmu Marka Koterskiego „Dzień świra”. Zleceniodawcą wideo jest firma Fibaro – producent rozwiązań inteligentnego domu (IoT).
0 1 0 0 0 6.08.2019Węgierska reklama Coca-Coli z osobami homoseksualnymi wywołała protestyCoca-Cola rozpoczęła na Węgrzech kampanię outdoorową. Na zdjęciach pojawiły się homoseksualne pary, co spowodowało niezadowolenie części społeczeństwa.
0 5 0 0 0 6.08.2019Oko w oko z dzikimi zwierzętami w antyśmieciowej kampanii MałopolskiWojewództwo małopolskie rozpoczęło kampanię „Nie zaśmiecaj naszego domu”. Jej cel to ochrona obszarów zielonych przed niszczeniem i zaśmiecaniem.
0 0 0 0 0 6.08.2019Ruszają zgłoszenia do IAB Mixx Awards 2019Ruszyły zgłoszenia do trzynastej edycji IAB Mixx Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe w Internecie. Wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia w szesnastu kategoriach można przesyłać do 6 września. Nagrody zostaną wręczone pod koniec listopada w Warszawie.
0 19 0 0 0 6.08.2019Siostry Rzeki – spływ Wisłą przeciwko regulacji polskich rzek3 lipca z Krakowa ruszył spływ Sióstr Rzek po Wiśle. Zorganizowały go polskie artystki, by wywołać dyskusję o potrzebie ochrony naturalnych rzek. Właśnie dotarły do Gdańska.
0 0 0 0 0 5.08.2019Zenith: Rosnące koszty i presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych branży healthcareGlobalne wydatki reklamowe marek z sektora healthcare wzrosną w tym roku o 3,6%. Ich wartość wyniesie 36 mld dol. netto – pokazuje raport „Healthcare Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowany przez Zenith i Publicis Health Media. Wysokie koszty badań i ciągła presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych dużych marek z tej branży.