0 3 0 30.03.2020Billboardy ze spoilerami seriali Netflixa mają zniechęcić do wychodzenia z domuStudenci Miami Ad School Europe z Hamburga przygotowali outdoorową kampanię, w której zamieszczają spoilery popularnych seriali Netflixa. Ma to zniechęcać odbiorców do opuszczania domu w czasie trwającej epidemii.
0 1 0 30.03.2020List prezesa ZFPR do firm i konsultantów public relationsAdam Jarosz, prezes zarządu Związku Firm Public Relations, wystosował list do firm i konsultantów PR. Podkreśla w nim, że w związku z epidemią przed branżą pojawił się test na integralność.
0 1 0 27.03.2020Disney+ wszedł na europejskie rynki24 marca platforma Disney+ została uruchomiona na siedmiu rynkach europejskich: w Austrii, Niemczech, Irlandii, Hiszpanii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech. Według szacunków firmy App Annie zanotowała 5 mln pobrań w ciągu jednego dnia.
0 4 0 27.03.2020Marki w pandemicznym świecie: spostrzeżenia z barometru Covid-19 KantaraW jaki sposób nawyki, postawy i oczekiwania konsumentów w mediach mogą wpływać na strategię marek? Jak mogą pomóc im pozostać na powierzchni oraz powrócić po najgorszym? Odpowiedzi niesie badanie przeprowadzone w czasie trwającej pandemii przez Kantar.
0 1 0 27.03.2020Epidemia i zachowywanie społecznego dystansu wywindowały sprzedaż erotycznych zabawekMiliony ludzi na całym świecie zamknęły się we własnych domach, by zatrzymać rozprzestrzenianie się pandemii koronawirusa. Niespodziewanym efektem tych działań okazał się gwałtowny wzrost sprzedaży gadżetów erotycznych.
0 1 0 27.03.2020Grupa Geberit wybrała OKK! PRW marcu 2020 r. Grupa Geberit z branży technologii sanitarnej rozpoczęła współpracę z OKK! PR. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego, doradztwo strategicznie, wsparcie z zakresu CSR-u i komunikacji wewnętrznej. Umowa obejmuje również koordynację działań z architektami i ambasadorami marki.
1 1 0 27.03.2020Zasady robienia bezpiecznych zakupów w czasie pandemii – przypomina o nich ŻabkaSieć sklepów Żabka Polska przygotowała kilkudziesięciosekundowy film na temat bezpieczeństwa zakupów w czasach pandemii. Aktorzy występujący w reklamach marki tym razem przypominają o podstawowych zasadach, które zminimalizują ryzyko zachorowania.
0 1 0 27.03.2020„Dziękujemy Wam, #sluzbazdrowia” – wspólna akcja firm AMS, Labo Print i Servcomp na outdoorzeNa backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania „Dziękujemy Wam, #sluzbazdrowia”. Została zorganizowana przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.
0 1 0 26.03.2020Lipton wybrał OS3Przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilevera na najbliższe 3 lata wygrała agencja OS3. Obecne działania obejmują kraje bałtyckie i potrwają do końca 2020 r.
0 1 0 26.03.2020W czasie niepewności zawiązanej z trwającą pandemią marki preferują organiczne treści na FacebookuZapotrzebowanie na płatne reklamy na Facebooku spada – pokazuje badanie* firmy Socialbakers. To reakcja na niepewną sytuację ekonomiczną spowodowaną rozwojem pandemii.