0 17 0 0 0 9.10.2018Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki zamknięci w klatce w ramach akcji „Koniec epoki klatkowej”8 października w kinie Atlantic w Warszawie odbyła się polska premiera Europejskiej Inicjatywy Obywatelskiej „Koniec epoki klatkowej”. Wzięli w niej udział Barbara Kurdej-Szatan i Mateusz Damięcki. Aktorzy wcielili się w role zwierząt, które hodowane są w klatkach w całej Europie.
0 0 0 0 0 9.10.2018Marketing & Business Solutions – nominacje w nowej kategorii konkursu SAR Effie Awards5 października jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. Zgłoszonych zostało 14 rozwiązań marketingowych.
0 0 0 0 0 9.10.2018Firma Torf Corporation wybrała agencję PRFirma Torf Corporation rozpoczęła współpracę z BCMFD Media Communications. Działania ruszyły w październiku.
0 1 0 0 0 8.10.2018Apple, Google i Amazon najcenniejszymi markami według rankingu InterbrandApple, Google i Amazon to trzy najcenniejsze marki świata według rankingu Interbrand. Łączna wartość wszystkich marek w top 100 wynosi ponad 2 bln dol. i jest o 7% wyższa niż przed rokiem.
0 1 0 0 0 8.10.2018„Nie ma złych graczy, są tylko głodni” – przekonywało KFCW weekend 6–7 października marka KFC przygotowała niespodziankę dla graczy „CS:GO”. Stworzyła dla nich specjalne kody zniżkowe, które mogli znaleźć na mapach rozgrywek.
0 2 0 0 0 8.10.2018Znamy program VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w SamorządachOrganizatorzy Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach ujawnili program tegorocznej edycji. Jej tematem przewodnim są skuteczne kampanie promocyjne miast i regionów. Dwudniowe wydarzenie rozpocznie się 25 października.
1 0 0 0 0 8.10.2018Ruszyła kampania „A Mój Tauron masz?”W październiku rozpoczęła się ogólnopolska kampania „A Mój Tauron masz?”. Promuje serwis internetowy firmy.
0 15 0 0 0 8.10.2018Żywe witryny w Empiku. Akcja z okazji 70-lecia sieci„70 lat spotkań z kulturą” – takim hasłem Empik podsumowuje swój jubileusz. Z tej okazji zmienił okna wystawowe w wybranych punktach w galeriach handlowych i przy najczęściej uczęszczanych ulicach. Nawiązują one do wystroju czytelni i kawiarni w dawnych Klubach MPiK. Niektóre instalacje ożyją.
0 7 0 0 0 8.10.2018Znane osoby są głodne – teaser kampaniiOd początku października w polskich miastach oglądać można kampanię, w której znane osoby – artyści, sportowcy i przedstawiciele świata nauki – otwarcie przyznają, że są głodne. Głód dotyczy w tym wypadku abstrakcyjnych pojęć.
0 1 0 0 0 8.10.2018PGNiG Obrót Detaliczny wybiera Unique One do obsługi w zakresie BTLSpółka PGNiG Obrót Detaliczny wybrała Unique One do obsługi w zakresie BTL. W ramach umowy agencja będzie jednym z podmiotów realizujących kompleksową obsługę reklamową, w tym doradztwo strategiczne oraz podejmowanie innych zleconych działań w zakresie BTL.