Michał Koterski walczy z lękiem za pomocą rozwiązań inteligentnego domu
  • 1
  • 0
6.08.2019

Michał Koterski walczy z lękiem za pomocą rozwiązań inteligentnego domu

5 sierpnia premierę internetową miał film krótkometrażowy „Syn”. W roli głównej wystąpił Michał Koterski. Całość nawiązuje do filmu Marka Koterskiego „Dzień świra”. Zleceniodawcą wideo jest firma Fibaro – producent rozwiązań inteligentnego domu (IoT).

Michał Koterski, syn reżysera „Dnia świra” i jeden z bohaterów tej gorzkiej komedii, grywa w filmach, bywa prezenterem i satyrykiem.

Produkcja reklamowa, w której wystąpił, ma ukazywać korzyści wynikające z rozwiązań inteligentnego domu. Zwłaszcza ich pozytywny wpływ na poczucie bezpieczeństwa.

Bohater filmu jest nauczycielem angielskiego. Żyje w ciągłym, nadmiernym napięciu lękowo-stresowym, które wynika w dużej mierze z uwarunkowań rodzinnych i  relacji z ojcem.

Harmonogram dnia odgrywanej przez Koterskiego postaci jest dokładnie określony i powtarzalny. Chodzi o to, by unikać wszelkich zaskoczeń. Gdy już wydaje się, że bohaterowi uda się osiągnąć spokój, życie szykuje dla niego niespodziankę.

W rolę partnerki bohatera wcieliła się Marcela Leszczak, która jest także życiową partnerką Michała Koterskiego.

Najnowszy projekt filmowy Fibaro, pt. „Syn”, wpisuje się w naszą strategię docierania do różnorodnych grup docelowych poprzez dostarczanie atrakcyjnych, angażujących treści. Tym razem staramy się pozyskać przychylną uwagę fanów polskiego kina poprzez film utkany nawiązaniami do kultowych i współczesnych tekstów kultury.

W filmie „Syn” jedynie kontekstowo – w sposób istotny z perspektywy rozwoju fabuły lub postaci – lokowane są korzyści płynące z inteligentnych rozwiązań systemu Fibaro – mówi Anna Adrian, marketing & PR director firmy.

  • Pomysł i komunikacja projektu: MSLGroup
  • Produkcja: Bartha Media
  • Scenariusz: Adrian Luzar
  • Działania w mediach społecznościowych: Mindspot
  • Digital performance: Value Media

6 sierpnia 2019