0 5 0 0 0 7.12.2018Psy z Fundacji dla Szczeniąt Judyta bohaterami kalendarza Beko na 2019Fundacja dla Szczeniąt Judyta zajmuje się psami porzuconymi, chorymi, skrzywdzonymi. Aby pomóc jej podopiecznym, marka sprzętu AGD Beko stworzyła kalendarz, z którego dochód zostanie przeznaczony na rzecz organizacji. Na zdjęciach uwieczniono psiaki w otoczeniu produktów marki.
13 2 0 0 0 6.12.2018YouTube Rewind 2018: Kylie Jenner, AbstrachujeTV i Taco Hemingway wśród najpopularniejszych filmówJak co roku YouTube zaprezentował zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków na świecie i w Polsce. Pierwsze miejsce globalnie zajmuje Kylie Jenner, amerykańska celebrytka, która podzieliła się z widzami historią swojej ciąży.
0 0 0 0 0 6.12.2018Rebtel wycofuje się z polskiego rynkuFirma Rebtel poinformowała, że w styczniu 2019 r. kończy działalność w Polsce. Podkreśla, że użytkownicy telekomu mogą liczyć na wsparcie marki oraz wszelkie informacje, jakie są potrzebne do przeniesienia numeru do innego operatora.
0 0 0 0 0 6.12.2018Czym żył Facebook w 2018 r.?Facebook opublikował globalne podsumowanie najważniejszych momentów 2018 r. w serwisie. Pokazuje ono, wokół jakich wydarzeń internauci angażowali się najbardziej w ramach swoich społeczności na platformie.
0 0 0 0 0 6.12.2018Yves Rocher Polska wybiera Kamikaze do obsługi w social mediaPrzetarg na obsługę marki Yves Rocher Polska w mediach społecznościowych wygrała agencja Kamikaze. Współpraca rozpoczęła się w grudniu.
1 0 0 0 0 6.12.2018Czy potrafisz odkryć magię zwykłych rzeczy? – pyta marka Paclan w świątecznym spocieŚwiąteczna opowieść marki Paclan o sklepie z zabawkami ma pokazywać, jak nie zgubić tego, co naprawdę wartościowe. Kampania była inspirowana prawdziwą historią, która wydarzyła się we Wrocławiu.
0 3 0 0 0 6.12.2018Świąteczny pociąg MediaMarktu w warszawskim metrzeOd 6 grudnia pasażerowie linii M1 warszawskiego metra mogą podróżować specjalnym pociągiem MediaMarktu. Sieć handlowa zadbała o odpowiedni nastrój, który zapewniają świąteczne dekoracje i prezentacje pomysłów na technologiczne prezenty.
0 3 0 0 0 6.12.2018Kolorowe laboratoria dla polskich szkół. Ruszyła II edycja programu społecznego „Koloratorium” ŚnieżkiSzkoły podstawowe z całej Polski mogą zamienić swoje pracownie biologiczno-chemiczne w kolorowe sale z profesjonalnym wyposażeniem. 15 listopada rozpoczęła się II edycja ogólnopolskiego programu społecznego „Koloratorium” Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka.
0 0 0 0 0 6.12.2018TVN Media wprowadza na rynek platformę Primus – samodzielny kreator kampanii wideo onlineBiuro reklamy TVN Media wprowadza na rynek platformę Primus. To narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich. Umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo online.
0 0 0 0 0 5.12.2018Prognozy dla rynku mediów na 2019 r. – raport firmy KantarW 2019 r. krajobraz medialny zmienią: połączona inteligencja, sztuczna inteligencja i technologie głosowe. Firma Kantar opublikowała swoje prognozy dotyczące głównych trendów, które będą go kształtować, wpływając tym samym na działalność właścicieli marek, agencji mediowych i platform mediów.