Zenith: Rosnące koszty i presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych branży healthcare
  • 0
  • 0
5.08.2019

Zenith: Rosnące koszty i presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych branży healthcare

Globalne wydatki reklamowe marek z sektora healthcare wzrosną w tym roku o 3,6%. Ich wartość wyniesie 36 mld dol. netto – pokazuje raport „Healthcare Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowany przez Zenith i Publicis Health Media. Wysokie koszty badań i ciągła presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych dużych marek z tej branży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48318 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 sierpnia 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2019

Kampania społeczna „Prowadzę, jestem trzeźwy”

1 sierpnia ruszyła tegoroczna odsłona kampanii społecznej „Prowadzę, jestem trzeźwy”. Hasło, które tym razem towarzyszy działaniom Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka, to: „Dołącz do mnie!”. Ambasadorami pierwszej odsłony akcji zostali: Bartosz Ostałowski – kierowca wyścigowy i drifter, który prowadzi stopą, Wojciech Chuchała – rajdowy mistrz Europy w klasie ERC2, Adam Giza – dziennikarz telewizyjny oraz Rafał Patyra – dziennikarz sportowy.