0 0 0 0 0 11.12.2018„Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018/2019” – raport IABZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował raport „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Skupia się on na najważniejszych aspektach złożonego i dynamicznego rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.
0 5 0 0 1 11.12.2018PKN Orlen przywraca marki CPN i Petrochemia Płock na dwóch stacjachPKN Orlen uruchomi stacje paliw pod szyldem CPN i Petrochemia Płock – na warszawskiej Pradze i w Bodzanowie koło Płocka. W ten sposób, w 20. rocznicę połączenia obu podmiotów, koncern chce promować swoje dziedzictwo i przypomnieć jedną z najpopularniejszych polskich marek.
4 3 0 0 1 11.12.2018„Zoobacz mnie całego” – warszawskie zoo zachęca do odwiedzin również zimąWarszawskie zoo rozpoczęło kampanię promocyjną. Działania ATL i online ruszyły w listopadzie i potrwają do połowy grudnia.
1 0 0 0 0 11.12.2018Witryna świąteczna SOS Wiosek Dziecięcych w Warszawie8 grudnia w ramach akcji SOS Wiosek Dziecięcych jedna z witryn przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie na kilka godzin zamieniła się w scenę świątecznego spektaklu. Mieszkańcy stolicy mogli obserwować improwizowane rodzinne sceny w wykonaniu ambasadorek i przyjaciół organizacji partnerujących małej bohaterce kampanii. Symboliczna akcja miała przypominać, że każdy z nas może przekazać świąteczną darowiznę i rozjaśnić święta potrzebujących dzieci.
0 1 0 0 0 11.12.2018Filip Chajzer prosi firmy o przygotowanie paczek dla PowstańcówPrezenter Filip Chajzer z okazji zbliżających się świąt zaapelował do firm, by włączyły się w przygotowanie paczek dla uczestników Powstania Warszawskiego. Na apel odpowiedziały m.in. sieci: Piotr i Paweł, Żabka, Carrefour i Auchan.
0 0 0 0 1 11.12.20186 miesięcy po RODO. Raport Deloitte25 listopada 2018 r. minęło 6 miesięcy od momentu rozpoczęcia stosowania nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (RODO) jest jednym z najważniejszych wyzwań w zakresie zgodności z przepisami, z jakimi ostatnio wszyscy musieli się zmierzyć. Deloitte Legal przygotował raport podsumowujący ten okres.
2 0 0 0 0 11.12.2018Internetowa odsłona świątecznej kampanii Pepsi z influenceramiMarka Pepsi rozpoczęła internetową odsłonę kampanii. Opowiada ona o przedświątecznym zaginięciu butelek napoju w chatce elfów. W działaniach występują: Jessica Mercedes, Jakob Kosel, Julia Dyzio oraz Mariusz Mac.
0 7 0 0 0 11.12.2018Polski Internet w listopadzie 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w listopadzie 2018 r. wyniosła ogółem 28 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,3 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,4 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 0 0 0 0 10.12.2018Globalny szef marketingu Avonu mówi o dostosowaniu firmy do generacji InstagramaKilka tygodni temu James Thompson został nowym global chief brand i beauty officerem Avonu. Ogłosił właśnie rozpoczęcie prac nad planem zmodernizowania firmy dla generacji Instagrama. Tajną bronią mają być konsultanci.
1 0 0 0 0 10.12.2018Pampers ze świątecznym hymnem dla położnychZ okazji świąt Bożego Narodzenia marka Pampers opublikowała spot z podziękowaniem dla położnych za ich pracę. W reklamie wykorzystano kolędę „Cicha noc”.