Nowa spółka w strukturach Group One. 2GetThere wkracza do branży eventowej
  • 0
  • 2
7.08.2019

Nowa spółka w strukturach Group One. 2GetThere wkracza do branży eventowej

Group One inwestuje w rozwój nowych kompetencji oraz synergię działań komunikacyjnych pod jednym dachem. Powołuje spółkę 2GetThere. Na czele agencji, która zajmie się realizacją eventów, działań promocyjnych i ambientowych, stanął Kamil Bartosiewicz.

Powstanie agencji 2GetThere jest dla Group One kolejnym krokiem w integracji wszystkich kompetencji komunikacyjnych. Dzięki temu możemy zaoferować dziś naszym partnerom biznesowym najwyższej jakości usługi 360 stopni.

A rola eventu, zwłaszcza uzasadnionego strategią, skorelowanego z technologią i silną kreacją, wciąż wzrasta. Integrując wszystkie gałęzie marketingu i dzięki współpracy zaangażowanych specjalistów, już na etapie tworzenia rekomendacji wiemy, że budujemy całościowy plan rozwoju biznesu, a nie tylko kampanii – mówi Marek Żołędziowski, prezes zarządu Group One.

O rozwój oferty, portfolio klientów i realizację projektów 2GetThere zadba head of production, Kamil Bartosiewicz. Ma on ponad 10-letnie doświadczenie w branży eventowej. Zdobywał je m.in. w agencji EM Lab, która jest częścią grupy Mediacap. Ostatnio zaś w agencji El Padre, w której zajmował stanowisko senior event managera.

Realizował kompleksowe projekty m.in. dla firm: Google, Campus Warsaw, Tradus, Grupa OLX, Maxi Zoo, ShowMax, JTI czy PKO. Na koncie ma również projekty zagraniczne. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie.

Struktura Group One składa się obecnie z:

trzech domów mediowych –

  • Value Media,
  • Mediaplus,
  • RL Media,

sześciu agencji –

  • Change Serviceplan,
  • Gong,
  • Labcon,
  • Media Ready,
  • SalesTube,
  • 2GetThere.
  • 2

Kamil Bartosiewicz

7 sierpnia 2019