„Będzie co wspominać” – Samsung promuje Galaxy S10. Kampania w prasie i mediach społecznościowych
  • 0
  • 1
7.08.2019

„Będzie co wspominać” – Samsung promuje Galaxy S10. Kampania w prasie i mediach społecznościowych

Samsung rozpoczął kampanię „Będzie co wspominać”, promującą smartfony z linii Galaxy S10. Chce przypominać, na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego robimy zdjęcia. Do współpracy zaproszono: aktorkę Zofię Zborowską, modelkę Zuzannę Kołodziejczyk, autorów bloga Busem przez świat oraz kitesurfera Victora Borsuka.

Zintegrowana kampania „Będzie co wspominać” prowadzone będzie na łamach pism: „Glamour”, „Elle”, „National Geographic” i „National Geographic Traveller”. Zaplanowano też działania w kanałach społecznościowych ambasadorów akcji oraz w kanałach własnych marki.

Punktem wyjścia jest podejście do zdjęć jako cennych nośników wspomnień. To perspektywa autora zdjęcia nadaje fotografii emocjonalny ładunek i sprawia, że chcemy wracać pamięcią do uwiecznionej chwili. Rola, jaką wyznacza sobie Samsung, to pomoc w utrwalaniu wspomnień w jak najlepszej jakości. Zachęci to do wracania do nich i przeżywania ich ponownie.

Kampanią „Będzie co wspominać” chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social media zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia. Liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili: radość, śmiech, wzruszenie.

Chcemy zachęcić do pokazywania świata takim, jaki jest naprawdę. Oferując najwyższą jakość aparatów we flagowych smartfonach z linii Galaxy S10, wspieramy naszych klientów, aby mogli skoncentrować się na uchwyceniu niezapomnianych momentów. O resztę zadba aparat – mówi Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska.

Do współpracy w akcji zaproszono ambasadorów. W swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę kampanii, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10. Ambasadorzy to:

  • Zofia Zborowska – aktorka, amatorka podróży i ekologii,
  • Busem przez świat – para podróżników, Aleksandra i Karol Lewandowscy, którzy zwiedzają świat, podróżując charakterystycznym kolorowym busem,
  • Zuzanna Kołodziejczyk – modelka, zwyciężczyni trzeciej edycji programu „Top Model”,
  • Victor Borsuk – siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu, fotograf, który lubi dzielić się tajnikami warsztatu ze swoją społecznością.

Kampania potrwa do listopada 2019 r. Jej realizacją zajęły się agencje VML, Dfusion Communication oraz dom mediowy Starcom. Koncepcja i idea: Leo Burnett.

  • 1

7 sierpnia 2019

6 sierpnia 2019