„Będzie co wspominać” – Samsung promuje Galaxy S10. Kampania w prasie i mediach społecznościowych - Marketing przy Kawie
„Będzie co wspominać” – Samsung promuje Galaxy S10. Kampania w prasie i mediach społecznościowych
  • 0
  • 1
7.08.2019

„Będzie co wspominać” – Samsung promuje Galaxy S10. Kampania w prasie i mediach społecznościowych

Samsung rozpoczął kampanię „Będzie co wspominać”, promującą smartfony z linii Galaxy S10. Chce przypominać, na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego robimy zdjęcia. Do współpracy zaproszono: aktorkę Zofię Zborowską, modelkę Zuzannę Kołodziejczyk, autorów bloga Busem przez świat oraz kitesurfera Victora Borsuka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 sierpnia 2019

6 sierpnia 2019