„Dobre zakończenia” Warty – kolejna odsłona kampanii
  • 5
  • 0
7.08.2019

„Dobre zakończenia” Warty – kolejna odsłona kampanii

Warta kontynuuje kampanię „Dobre zakończenia”. W spotach wystąpił prezenter Marcin Prokop. Towarzyszą mu klienci ubezpieczyciela.

Głównym punktem kampanii „Dobre zakończenia” są spoty wideo, w których przedstawiane są prawdziwe historie klientów. Każdy z filmów podzielony jest na dwie części.

W pierwszej Marcin Prokop opowiada o problematycznych zdarzeniach i zabawnych pomysłach na ich rozwiązanie. W drugiej części klienci Warty prezentują swój praktyczny sposób – kontakt z ubezpieczycielem.

Pierwsza odsłona akcji „Dobre zakończenia” rozpoczęła się w listopadzie 2018 r. Działania potrwają do końca 2019 r.

Przygotowaniem spotów zajął się zespół marketingu Warty oraz agencja MullenLowe. Filmy wyreżyserowane przez Martynę Iwańską wyprodukował Film Reaktor. Media zaplanował Starcom. Działania w social media realizowane są przez zespół Warty oraz agencję K2.

7 sierpnia 2019