Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”
  • 1
  • 2
9.10.2019

Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”

Z początkiem października ruszyła kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej”. W internetowych spotach zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych. Hasłem: „Dość. Nadszedł czas wyborów” zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48695 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr S.

11 miesięcy temu

IMO to raczej nie jest reklama profrekwencyjna. Jej celem nie jest bowiem wyłącznie zachęcenie do udziału w wyborach lecz także opowiedzenie się w nich po określonej stronie sporu.

Rozwiń komentarze

9 października 2019

8 października 2019