Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”
  • 1
  • 2
9.10.2019

Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”

Z początkiem października ruszyła kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej”. W internetowych spotach zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych. Hasłem: „Dość. Nadszedł czas wyborów” zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych.

Na kampanię „Dość. Nadszedł czas wyborów” składają się cztery animowane spoty poruszające problemy różnych grup społecznych:

  • osób LGBT+,
  • osób z niepełnosprawnościami,
  • kobiet, w tym kobiet w ciąży, które obawiają się o warunki, w jakich będą musiały rodzić,
  • pracowników zarabiających poniżej kompetencji i wyrabiających nadgodziny, np. ratowników medycznych.

O problemach tych wszystkich grup regularnie piszą na swoich łamach „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl.

To może być twój sąsiad. Brat. Albo córka. Dyskryminowani. Lekceważeni. Upokarzani. W „Wyborczej” codziennie stajemy po stronie wykluczonych. Mówimy dość i przypominamy o tym, namawiając do wzięcia udziału w wyborach 13 października – wyjaśniają twórcy kampanii z zespołu „Gazety Wyborczej”.

Spoty będą emitowane do dnia wyborów, czyli 13 października w Internecie, m.in. na Facebooku, w sieci Google i na Wyborcza.pl.

Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online „Gazety Wyborczej”. Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek.

  • 2

„Dość. Nadszedł czas wyborów” – podkreśla GW

Piotr S.

1 tydzień temu

IMO to raczej nie jest reklama profrekwencyjna. Jej celem nie jest bowiem wyłącznie zachęcenie do udziału w wyborach lecz także opowiedzenie się w nich po określonej stronie sporu.

Rozwiń komentarze

9 października 2019

8 października 2019