0 0 9.10.2019„Bajeczki PiS” – PSL opowiada bajkę o obietnicach premiera Morawieckiegomarketing miejscPSL zaprezentował wyborczy spot. Ma on formę opowiadanej dzieciom bajki.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56081 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 9.10.2019Burger King uruchomił ciche drive-thruDla wszystkich tych, którzy nie lubią small talków, Burger King Finland przygotował ciche drive-thru. Umożliwia ono zamówienie jedzenia bez zbędnych słów.
1 3 0 9.10.2019Mural marki Moliera2 w GdańskuZ początkiem października sklep internetowy Moliera2.com rozpoczął kampanię reklamową w Gdańsku. Działania zrealizował Braughman Group Media – operator nośników wielkoformatowych i powierzchni pod murale.
1 1 0 9.10.2019The Other Bar – charytatywny batonik z wykorzystaniem blockchainaThe Other Bar to czekoladowy batonik stworzony, by wspomóc walkę z ubóstwem. W opakowaniu obok słodkiej przekąski znajduje się specjalny kod. Można go zeskanować i przekazać blockchainowy token farmerom z Ekwadoru, którzy wytworzyli kakao wykorzystane do produkcji batonika. Można też użyć go, by uzyskać zniżkę na kolejny produkt.
1 2 0 9.10.2019Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”Z początkiem października ruszyła kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej”. W internetowych spotach zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych. Hasłem: „Dość. Nadszedł czas wyborów” zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych.