1 1 0 0 0 13.01.2020Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon prezentuje dźwiękowe logoJakiego instrumentu używają dzieci, kiedy uczą się grać? To pytanie było punktem wyjścia przy tworzeniu dźwiękowej wersji logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon.
1 2 0 0 0 13.01.2020„Archipelag Beztroski” – kampania wizerunkowa RainbowNa przełomie roku biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię wizerunkową „Archipelag Beztroski”. Inicjuje ona jednocześnie nową platformę komunikacyjną touroperatora.
1 7 0 0 1 13.01.2020Depresja klimatyczna Ady Fijał i gwiazdy w plastikowych workach w projekcie „EkoWoman”Współczesny świat pogrążony jest w konsumpcji. Tymczasem rzeki wysychają, do mórz i oceanów trafiają biogeny działające destrukcyjnie na środowisko. Zalewa nas fala plastiku, smog, topnieją lodowce, a ludzkość zdaje się bagatelizować te zagrożenia. Projekt „EkoWoman” ma zwrócić uwagę odbiorców na to, co czeka naszą planetę, jeśli nie zaczniemy dbać o ekologię.
0 1 0 0 0 10.01.2020Forum Loyalty PLanet360° już w marcuForum Loyalty PLanet360° odbędzie się 18–19 marca 2020 r. w Warszawie. To nowe wydarzenie na rynku. W jego ramach prelegenci postarają się udzielić odpowiedzi na najważniejsze pytania z zakresu szeroko pojętego lojalizowania konsumenta, jakie zadawane są dziś w sektorach retail i usługi. Dostarczą przeglądu trendów, innowacji i inspiracji w dziedzinie lojalności.
1 1 0 0 3 10.01.2020Podlaskie zapłaciło 50 tys. zł za wulgarny film Lorda Kruszwila mający promować regionUrząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zapłacił youtuberowi Lordowi Kruszwilowi 50 tys. zł za film promujący region. Spot przepełniony jest rynsztokowym językiem i odwołaniami do memów.
0 1 0 0 0 10.01.2020Tauron pozostaje sponsorem tytularnym Kraków ArenyTauron Polska Energia i krakowska Agencja Rozwoju Miasta postanowiły kontynuować przez kolejne 4 lata współpracę. Firma energetyczna pozostaje sponsorem tytularnym Kraków Areny.
0 2 0 0 0 10.01.2020Billboard, który zmienia się po zmroku, promuje serial o DrakuliZ początkiem 2020 r. ruszyła emisja serialu BBC „Dracula”. Produkcję promują billboardy, które po zapadnięciu zmroku zmieniają się, ukazując twarz tytułowego bohatera.
0 1 0 0 0 10.01.2020Sieć drogerii Super-Pharm współpracuje z Big PictureSieć drogerii Super-Pharm wybrała do współpracy Big Picture. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz całościową obsługą firmy w obszarze public relations.
0 1 0 0 0 10.01.2020Rainbow wybrał agencję do obsługi reklamowejBiuro podróży Rainbow rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową. Wygrała go agencja Brasil.
0 7 0 0 0 10.01.2020Polski Internet w grudniu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w grudniu 2019 r. wyniosła ogółem 27,7 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,9 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,4 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.