„Archipelag Beztroski” – kampania wizerunkowa Rainbow - Marketing przy Kawie
„Archipelag Beztroski” – kampania wizerunkowa Rainbow
Advertisement
  • 1
  • 2
13.01.2020

„Archipelag Beztroski” – kampania wizerunkowa Rainbow

Na przełomie roku biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię wizerunkową „Archipelag Beztroski”. Inicjuje ona jednocześnie nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56294 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 stycznia 2020

  • 1
  • 7
  • 0
13.01.2020

Depresja klimatyczna Ady Fijał i gwiazdy w plastikowych workach w projekcie „EkoWoman”

Współczesny świat pogrążony jest w konsumpcji. Tymczasem rzeki wysychają, do mórz i oceanów trafiają biogeny działające destrukcyjnie na środowisko. Zalewa nas fala plastiku, smog, topnieją lodowce, a ludzkość zdaje się bagatelizować te zagrożenia. Projekt „EkoWoman” ma zwrócić uwagę odbiorców na to, co czeka naszą planetę, jeśli nie zaczniemy dbać o ekologię.

10 stycznia 2020