„Archipelag Beztroski” – kampania wizerunkowa Rainbow
  • 1
  • 2
13.01.2020

„Archipelag Beztroski” – kampania wizerunkowa Rainbow

Na przełomie roku biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię wizerunkową „Archipelag Beztroski”. Inicjuje ona jednocześnie nową platformę komunikacyjną touroperatora.

Spot, który można zobaczyć w telewizji, kinach oraz Internecie, prezentuje pracowników biura podróży dbających o beztroskie wakacje klientów.

Hymn Archipelagu Beztroski to pierwszy krok w budowaniu nowego pozycjonowania marki na rynku. Czy kolejnym krokiem będzie otwarcie ambasady, wywieszenie flagi i powołanie rządu? Czas pokaże… Na razie chcemy, by każdy – czy mały, czy duży – beztrosko maszerując na plażę, dumnie nucił nasz hymn – mówi Jan Kleyff, partner kreatywny w Brasil. Ta agencja przygotowała kreację.

Równolegle trwa promocja second minute oferty Lato 2020 „Bonus basen relax czas”. Klienci mogą w niej sami wybrać bonus: późniejsze wykwaterowanie, wycieczkę fakultatywną lub usługę dodatkową w hotelu, np. masaż.

  • Produkcja: Dobro
  • 2
Rainbow prezentuje „Archipelag Beztroski”

Rainbow prezentuje „Archipelag Beztroski”

Rainbow prezentuje „Archipelag Beztroski”

13 stycznia 2020

  • 1
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
13.01.2020

Depresja klimatyczna Ady Fijał i gwiazdy w plastikowych workach w projekcie „EkoWoman”

Współczesny świat pogrążony jest w konsumpcji. Tymczasem rzeki wysychają, do mórz i oceanów trafiają biogeny działające destrukcyjnie na środowisko. Zalewa nas fala plastiku, smog, topnieją lodowce, a ludzkość zdaje się bagatelizować te zagrożenia. Projekt „EkoWoman” ma zwrócić uwagę odbiorców na to, co czeka naszą planetę, jeśli nie zaczniemy dbać o ekologię.

10 stycznia 2020