Rainbow wybrał agencję do obsługi reklamowej
  • 0
  • 1
10.01.2020

Rainbow wybrał agencję do obsługi reklamowej

Biuro podróży Rainbow rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową. Wygrała go agencja Brasil.

Zajmie się stworzeniem nowej platformy komunikacji marki. Nędzie na bieżąco obsługiwać touroperatora w zakresie ATL i BTL.

O wyborze agencji Brasil zadecydowała nie tylko propozycja idealnie odpowiadającego na brief, wyróżnialnego formatu kreatywnego. Także plastyczność platformy i jej potencjalna adaptowalność na liczne punkty styku naszej marki z klientem – mówi Milena Wysokińska, dyrektor marketingu Rainbow.

Do tej pory obsługą reklamową biura podróży zajmowała się agencja Fat Baby. Do ostatnich kampanii zrealizowanych dla touroperatora w 2019 r. należały: „Król egzotyki”, „Zmień zimę w lato”, „Spokojne wakacje 50+” oraz działania wspierające przedsprzedaż oferty Lato 2020.

  • 1
Rainbow

Rainbow wybrał Brasil

10 stycznia 2020

9 stycznia 2020