Sieć drogerii Super-Pharm współpracuje z Big Picture
  • 0
  • 1
10.01.2020

Sieć drogerii Super-Pharm współpracuje z Big Picture

Sieć drogerii Super-Pharm wybrała do współpracy Big Picture. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz całościową obsługą firmy w obszarze public relations.

Współpraca Big Picture i Super-Pharm rozpoczęła się w IV kwartale 2019 r., kiedy marka informowała o wdrożeniu nowej wersji programu lojalnościowego dla konsumentów. Agencja poprowadziła całość działań z zakresu komunikacji lifestyle’owej oraz korporacyjnej.

W ramach umowy Big Picture będzie odpowiadać za pełen zakres działań komunikacyjnych, w tym:

  • opracowanie strategii komunikacji,
  • media relations,
  • kompleksowe prowadzenie biura prasowego,
  • organizację konferencji prasowych i wysyłek kreatywnych,
  • prowadzenie projektów specjalnych.

Koordynacją działań po stronie agencji zajmie się Aleksandra Kiljan, PR consultant. Na co dzień odpowiada ona m.in. za projekty marek premium w zespole lifestyle prowadzonym przez Kamilę Kończak. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

  • 1
Super-Pharm wybrała agencję PR

Super-Pharm wybrała agencję PR

10 stycznia 2020

9 stycznia 2020