Espresso

8 stycznia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2020

Potencjał sprzedażowy Instagrama – wyniki badań

Media społecznościowe są już niezaprzeczalnie częścią naszego życia. Z Instagrama korzysta ponad miliard użytkowników na całym świecie, a w Polsce ponad 8 mln osób*. Na tle innych serwisów kojarzony jest on przede wszystkim z ubraniami, trendami z obszaru mody oraz obserwowaniem życia innych osób. Kosmetyki, wakacje i wyjazdy to kolejne kategorie silnie łączone z tym serwisem – wynika z badania „Potencjał sprzedażowy Instagrama. Raport BrandLift”.

7 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2020

Zakupy online zależą od wieku kupującego. Raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie – pokazuje raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”, wydany przez Digitree Group. Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online. Punktem wspólnym jest natomiast ogólny wzrost świadomości i wyedukowania e-klienta. Tendencja ta jest zauważalna u wszystkich, bez względu na wiek.

Poprzednie Następne