0 2 0 0 0 8.01.2020Potencjał sprzedażowy Instagrama – wyniki badańMedia społecznościowe są już niezaprzeczalnie częścią naszego życia. Z Instagrama korzysta ponad miliard użytkowników na całym świecie, a w Polsce ponad 8 mln osób*. Na tle innych serwisów kojarzony jest on przede wszystkim z ubraniami, trendami z obszaru mody oraz obserwowaniem życia innych osób. Kosmetyki, wakacje i wyjazdy to kolejne kategorie silnie łączone z tym serwisem – wynika z badania „Potencjał sprzedażowy Instagrama. Raport BrandLift”.
0 1 0 0 0 8.01.2020Spot e-commerce – nowość w ofercie biura reklamy TVN MediaPo wdrożeniu rozwiązań in wideo-commerce przy programie „Top Model” dział rozwoju produktu reklamowego online w biurze reklamy TVN Media opracował kolejny produkt dla branży e-commerce. Pierwszym reklamodawcą, który korzysta z nowego rozwiązania, jest Ikea.
0 1 0 0 0 7.01.2020W kwietniu jubileuszowa, XX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations23 i 24 kwietnia w Rzeszowie eksperci oraz praktycy PR kolejny raz podzielą się swoją wiedzą. Tym razem mowa będzie o corporate social responsibility i zabezpieczeniu kryzysowym.
0 1 0 0 0 7.01.2020Marka Aldi obsługiwana przez Carat PolskaW styczniu 2020 r. międzynarodowa sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych Aldi rozpoczęła współpracę z domem mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network). Umowa obejmuje wsparcie strategiczne biznesu, w tym planowanie i zakup mediów offline.
0 1 0 0 1 7.01.2020KFC dziękuje Borysowi i zmienia zdjęcie profilowe na FacebookuWierni fani to największa wartość dla każdej marki. KFC, doceniając lojalność Borysa – młodego miłośnika jedzenia serwowanego w restauracjach Colonela Sandersa – zdecydowała się mu podziękować.
0 1 0 0 0 7.01.2020Zakupy online zależą od wieku kupującego. Raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie – pokazuje raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”, wydany przez Digitree Group. Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online. Punktem wspólnym jest natomiast ogólny wzrost świadomości i wyedukowania e-klienta. Tendencja ta jest zauważalna u wszystkich, bez względu na wiek.
0 1 0 0 0 7.01.2020Empik wybrał agencję PREmpik wybrał Walk PR do kompleksowej obsługi public relations i realizacji wybranych projektów specjalnych. Agencja zajmie się komunikacją zewnętrzną marki. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie.
1 1 0 0 0 7.01.2020Ginekologiczne fotele dla mężczyzn na Göteborg Film FestivaluPodczas odbywającego się na przełomie stycznia i lutego Göteborg Film Festivalu odbędzie się projekcja filmu artystki Anny Odell. Mężczyźni będą mogli obejrzeć go, zasiadając na specjalnie przygotowanym fotelu ginekologicznym.
0 1 0 0 0 7.01.2020Toyota to niezawodność, Volvo bezpieczeństwo, a BMW szybka jazda. Z czym Polakom kojarzą się marki samochodów?Toyotę wiążemy z niezawodnością. Volvo jest synonimem bezpieczeństwa. BMW to auto do szybkiej jazdy. Tak wynika z badania Europejskiego Funduszu Leasingowego, który sprawdził percepcję kilkunastu marek samochodów.
0 3 0 0 0 7.01.2020Linie American Airlines promują loty do Krakowa zdjęciami GdańskaW maju linie lotnicze American Airlines uruchomią bezpośrednie loty z Chicago do Krakowa. Informuje o tym kampania OOH. Na billboardach promujących to połączenie pojawiło się jednak zdjęcie Gdańska.