Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
6.02.2020

Wśród kibiców sportu coraz więcej kobiet – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Kobiety stanowią 29% kibiców sportowych. Są jednak dyscypliny, w których ich odsetek jest niemal tak wysoki, jak odsetek mężczyzn. W porównaniu z danymi sprzed dziesięciu lat wyraźnie widoczne jest większe zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami wśród pań – wynika z raportu „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2020

5 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2020

Raport Meetrics: w IV kwartale 2019 r. widoczność reklam display w Polsce spadła, widoczność reklam wideo wzrosła

Jak wynika z „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics, wskaźnik viewability reklam online w Polsce spadł w IV kwartale 2019 r. o 2 p.p., do poziomu 54%. Średnia wartość viewability dla wszystkich badanych rynków w Europie jest wyższa niż w Polsce o 4 p.p. Wynosi 58%. Jednocześnie na polskim rynku mocno wzrosły wskaźniki viewability dla reklam wideo, do poziomu 74% (wobec 69% w III kwartale).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2020

Coalition for Better Ads ogłasza standardy dotyczące krótkich reklam wideo online

Coalition for Better Ads to międzynarodowa inicjatywa firm. Jednym z jej celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w Internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie reklam uważanych za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów. Dotychczas koalicja wprowadziła standardy dotyczące formatów statycznych w środowiskach PC i mobile. Teraz reguluje szczegółowo obszar wideo (treści do 8 minut).