0 1 0 0 0 8.04.2020IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowychIAB Polska wystosowało apel do reklamodawców. Organizacja zdecydowała się na ten krok, ponieważ już teraz wie, że wielu reklamodawców rozważa relokowanie budżetów reklamowych bądź też rezygnację z zaplanowanych kampanii w ramach zapewnienia sobie środków finansowych. Jak podkreśla, zagrozi to płynności finansowej wszystkich ogniw w łańcuchu reklamowym: od agencji, przez domy mediowe, firmy ad-tech, po wydawców.
0 1 0 0 0 8.04.202080% międzynarodowych korporacji odkłada kampanie reklamowe. Tyle samo tworzy nowe treści w odpowiedzi na kryzys wywołany koronawirusem – szacuje WFACzterech na pięciu (81%) specjalistów marketingu z dużych międzynarodowych firm zgłosiło, że odracza zaplanowane kampanie z powodu kryzysu związanego z koronawirusem – pokazuje badanie World Federation of Advertisers. 79% tworzy nowe komunikaty, które dotyczą bezpośrednio wpływu kryzysu na klientów.
0 3 0 0 0 8.04.2020Advertiva członkiem sieci Community InternationalAgencja Advertiva została członkiem Community International. To europejska sieć kreatywnych agencji komunikacji marketingowej i reklamowej. Niezależne stowarzyszenie agencji reklamowych rozpoczęło działalność z początkiem 2020 r.
0 1 0 0 0 8.04.2020L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy, aby wesprzeć społeczność lokalną w walce z epidemiąL’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do dezynfekcji rąk. Działania podjęte przez firmę w naszym kraju są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem. Został on wdrożony przez Grupę L’Oréal w całej Europie. Fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała pracę, aby wyprodukować 1,4 tys. ton żelu wodno-alkoholowego.
1 1 0 0 0 7.04.2020Spot dla świata poddanego kwarantannie – od IkeiMiasta, a w niektórych przypadkach całe państwa poddawane są kwarantannie, aby powstrzymać rozprzestrzenianie się pandemii koronawirusa. Miliony ludzi nagle znalazły się w nietypowej sytuacji. Zostały zamknięte w czterech ścianach. Ikea stworzyła reklamę odnoszącą się do tego stanu.
0 2 0 0 0 7.04.2020„Idź do domu. Czytaj książki”. Billboard w WarszawieW Warszawie stanął nośnik sugerujący mieszkańcom, aby – jeśli mogą – nie wychodzili z domu i czytali książki. Te mogą pomóc przetrwać trudny czas kwarantanny. Akcja ma wspierać walkę z koronawirusem i jednocześnie zachęcić mieszkańców do lektury. Pokazuje bowiem, że tysiące książek mogą obecnie przeczytać całkowicie za darmo. Organizatorem kampanii jest Grupa Wydawnicza Foksal.
0 2 0 0 0 7.04.2020Marka Dettol India zainicjowała Hand Wash Challenge i zyskała prawie 30 mld wyświetleńDettol India, marka środków do dezynfekcji przypomniała, jak ważne w czasie trwającej pandemii jest właściwe mycie rąk. Zainicjowała akcję Hand Wash Challenge, która wygenerowała 27,3 mld wyświetleń na TikToku.
1 3 0 0 0 7.04.2020Ewa Swoboda w kampanii marki IneaOperator usług telekomunikacyjnych Inea ruszył z kampanią promującą usługi dla sektora B2C. Jej twarzą jest sprinterka Ewa Swoboda.
0 3 0 0 0 7.04.2020Quarantine Whopper – Burger King podaje przepis na burgera, którego można zrobić w domuZ powodu trwającej pandemii koronawirusa lokale Burger Kinga we Francji pozostają zamknięte. W akcji na Twitterze marka zaproponowała więc Quarantine Whoppera. Przedstawiła szereg składników, które można kupić w sklepie i wykonać z nich domowego burgera.
1 1 0 0 0 7.04.2020Żywiec mówi „Jak teraz Ż”W dobie epidemii marka Żywiec stara się dodać konsumentom otuchy, jednocześnie zachęcając do wspierania zbiórki na Siepomaga.pl. Ze scen znanych z wcześniejszych spotów ułożyła manifest „W Ż trzymaj dystans”. Przypomina on, jak żyć odpowiedzialnie w dobie koronawirusa.