80% międzynarodowych korporacji odkłada kampanie reklamowe. Tyle samo tworzy nowe treści w odpowiedzi na kryzys wywołany koronawirusem – szacuje WFA
  • 0
  • 1
8.04.2020

80% międzynarodowych korporacji odkłada kampanie reklamowe. Tyle samo tworzy nowe treści w odpowiedzi na kryzys wywołany koronawirusem – szacuje WFA

Czterech na pięciu (81%) specjalistów marketingu z dużych międzynarodowych firm zgłosiło, że odracza zaplanowane kampanie z powodu kryzysu związanego z koronawirusem – pokazuje badanie World Federation of Advertisers. 79% tworzy nowe komunikaty, które dotyczą bezpośrednio wpływu kryzysu na klientów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2020

L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy, aby wesprzeć społeczność lokalną w walce z epidemią

L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do dezynfekcji rąk. Działania podjęte przez firmę w naszym kraju są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem. Został on wdrożony przez Grupę L’Oréal w całej Europie. Fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała pracę, aby wyprodukować 1,4 tys. ton żelu wodno-alkoholowego.

7 kwietnia 2020