0 5 0 0 0 19.07.2019W warszawskim metrze powstanie tymczasowa galeria sztukiASP w Warszawie i Ströer inaugurują projekt „MetrOdSztuki”. To wystawa artystyczna zrealizowana w całości w przestrzeni warszawskiego metra.
2 0 0 0 0 18.07.2019Zuza Krajewska i Oskar Zięta w projekcie Alfa Romeo „Powered by emotions”Fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta zostali zaproszeni przez Alfę Romeo do udziału w kampanii „Powered by emotions”. Opowiada ona o sile emocji i prezentuje modele Giulia i Stelvio samochodów tej marki. To pierwszy tego typu lokalny projekt włoskiej marki.
0 0 0 0 0 18.07.2019Louis Vuitton utrzymuje pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek luksusowych BrandZ Top 10 już 14. rok z rzęduW ciągu ostatniego roku LV zwiększył wartość swojej marki o 15%, do 47,2 mld dol. Dzięki charakterystycznemu wyglądowi, klarownej tożsamości i atrakcyjnemu dziedzictwu kulturowemu brand Louis Vuitton nadal osiąga wzrost.
0 6 0 0 0 18.07.2019„Przestrzeń pełna dobra” Ikei: cztery dni, tysiące przedmiotów w nowych domach„Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym” – ta idea przyświecała akcji Ikei w Krakowie. Dzięki jej nagłośnieniu w 4 dni wzięło w niej udział ponad 500 krakowian. Oddali kilka tysięcy nieużywanych już przedmiotów. Teraz marka podsumowuje wyniki swojej inicjatywy
0 0 0 0 0 18.07.2019Zbliża się pierwsza edycja Retail Challenge Poland 2020 – znamy prelegentówRetail Challenge Poland 2020 to forum liderów sektora, które odbędzie się w dniach 11-12 września w Warszawie. W programie 10 specjalistycznych sesji tematycznych, odpowiadających na wyzwania, jakie stoją przed decydentami branży handlowej. Do końca lipca udział w promocyjnej cenie.
1 0 0 0 0 18.07.2019Brazylijski urząd z translatorem umów na przystępny językBrazylijski organ Reclame Aqui, zajmujący się rozpatrywaniem skarg konsumenckich, stworzył translator umów prawnych. Przekłada on skomplikowane klauzule na zrozumiały język.
1 0 0 0 0 18.07.2019„Bo zdrowie jest najważniejsze!” – Ustronianka promuje się w Internecie18 lipca ruszyła kolejna odsłona kampanii Ustronianki. Tym razem działania prowadzone będą w Internecie.
1 0 0 0 0 18.07.2019Hyundai promuje samochody z napędem elektrycznymZ początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich modeli o napędzie elektrycznym. W reklamie zobaczyć można samochody: Kona Electric, Ioniq Electric i Nexo.
0 0 0 0 0 18.07.2019Coca-Cola HBC do 2020 r. wprowadzi markę Costa Coffee na rynkach, na których działaCoca-Cola HBC zamierza w przyszłym roku wprowadzić Costa Coffee na co najmniej dziesięciu z dwudziestu ośmiu rynków, na których prowadzi działalność. Chodzi m.in. o Polskę, Bułgarię, Grecję, Rumunię, Rosję, Szwajcarię i Węgry. Ma to być odpowiedź firmy na zróżnicowane potrzeby konsumentów w różnych kanałach sprzedaży.
0 1 0 0 0 18.07.2019Sponsorzy e-sportu bardzo rozdrobnieni – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaRośnie odsetek fanów e-sportu potrafiących wskazać sponsorów rozgrywek (z 63% do 76%). Jednocześnie najbardziej rozpoznawalni sponsorzy nie zyskali dużo na popularności. Wyjątek stanowi Intel. 48% badanych wskazuje sponsorów, którzy mają znajomość na poziomie niższym niż 1% – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca e-sportu”.