Espresso

20 grudnia 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2017

Co trzeci Polak zamierza wydać minimum 300 zł na poświątecznych i noworocznych wyprzedażach

Spośród różnego typu promocji Polacy najbardziej upodobali sobie wyprzedaże sezonowe. Prawie 50% konsumentów zwleka z decyzją zakupową do startu promocji lub wyprzedaży. W czasie ich trwania najchętniej kupowane produkty to obuwie, odzież, kosmetyki oraz elektronika. Co trzeci badany zamierza wydać minimum 300 zł w ciągu poświątecznych i noworocznych wyprzedaży sezonowych – wynika z badania firmy KPMG.

19 grudnia 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2017

Czym Polacy kierują się przy wyborze zabawek? Badanie ARC Rynek i Opinia

Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – tam Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru są cena i jakość produktu. Informacji na temat produktów rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś – pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej wymienianą spontanicznie marką zabawek jest Lego – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Poprzednie Następne