0 1 0 0 0 1.04.2020Ruszyła inżynierska akcja pomocy służbie zdrowia„Covid Challenge” – to nazwa akcji skierowanej do polskich inżynierów, innowacyjnych firm i studentów, której współorganizatorami są Planet Partners oraz Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN. Jej głównym celem jest stworzenie prostych, możliwych do szybkiego wdrożenia narzędzi i metod działania dla szpitali i placówek medycznych.
0 1 0 0 0 31.03.2020Polacy boją się skutków pandemii. Badanie IPG MediabrandsPandemia to poważny stres dla Polaków. Antidotum na tę trudną sytuację szukają w mediach. IPG Mediabrands przeprowadziło badanie zachowań Polaków w pierwszym okresie trwania pandemii. Analizie poddano wpływ stanu zagrożenia na życie i zwyczaje Polaków, oczekiwania wobec władz państwowych, instytucji oraz mediów.
1 1 0 0 0 31.03.2020Plus promuje ofertę na kartę i zachęca do pozostania w domuPlus rozpoczął kampanię reklamową oferty na kartę z bonusowymi GB po każdym doładowaniu i bezpłatnym transferem na Facebooku, Messengerze oraz Viberze. Spot oglądać można w telewizji.
1 1 0 0 0 31.03.2020Radosław Kotarski nagrał we własnym domu reklamę Banku MillenniumW nowej reklamie Banku Millennium Radosław Kotarski zachęca do bezpiecznego bankowania z domu. Zgodnie z ideą #zostanwdomu nakręcił spot samodzielnie w domowym zaciszu.
0 2 0 0 1 31.03.2020Andrzej Duda założył konto na TikTokuPrezydent Andrzej Duda założył konto na TikToku. W swoim pierwszym filmie promuje turniej e-sportowy „Grarantanna Cup” przygotowany przez Ministerstwo Cyfryzacji.
0 1 0 0 0 31.03.2020Polregio podpisało umowę z Partner of PromotionPrzewoźnik pasażerski Polregio podpisał umowę na kompleksową obsługę PR z Partner of Promotion. W ramach działań agencja zajmie się m.in. opracowaniem nowej strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, zarządzaniem komunikacją w sytuacjach kryzysowych oraz wsparciem biura prasowego.
0 1 0 0 0 31.03.2020Łódzkie murale mówią, jak przetrwać pandemięNa oficjalnym facebookowym profilu Łodzi ukazał się film, w którym ożywione miejskie murale mówią, jak przetrwać pandemię.
1 2 0 0 0 31.03.2020Coca-Cola wstrzymuje działania reklamoweZ początkiem kwietnia Coca-Cola zawiesi do odwołania wszelkie działania reklamowe. Firma, jej rozlewcy i fundacja w Atlancie przeznaczy też 120 mln dol. na walkę z pandemią.
0 1 0 0 0 30.03.2020Budweiser wprowadza karty przedpłacone, które mają uratować brytyjskie puby przed bankructwemMarka Budweiser wprowadza karty przedpłacone o łącznej wartości 1 mln funtów. Mają one pomóc pubom przetrwać czas pandemii, gdy klienci pozostają zamknięci w domach.
0 3 0 0 0 30.03.2020Clutter w VoD bliski telewizyjnemu. GroupM lekko rewiduje prognozę wzrostu dla e-wideo. Analiza WavemakeraŚrednio 15 proc. wypełnienia reklamami osiągały w lutym i pierwszej połowie marca serwisy VoD należące do największych nadawców. Clutter w VoD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy, niż wypełnienie głównych stacji komercyjnych – pokazuje analiza Wavemakera. Jak przewiduje GroupM, w najbliższych tygodniach wypełnienie będzie się jednak zmniejszać wraz ze wzrostem zasobów reklamowych serwisów.