1 2 0 7.12.2020Świąteczną piosenkę Coca-Coli w 2020 r. śpiewają Krystyna Prońko i Dawid KwiatkowskiW tym roku do wykonania świątecznej piosenki Coca-Cola zaprosiła Krystynę Prońko oraz Dawida Kwiatkowskiego. Piosenka jest częścią kampanii świątecznej „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”. Marka zachęca w niej do dawania innym tego, co mamy najcenniejsze – siebie.
0 1 0 7.12.2020Przeceny w Black Friday to tylko złudzenie – pokazuje analiza ItmaginationCeny 1/3 produktów były w listopadzie najniższe podczas Black Friday. Średnie ceny najpopularniejszych artykułów RTV i AGD w czarny piątek były natomiast wyższe o ponad 8 proc. wobec ich najniższych poziomów z ostatnich 90 dni – pokazuje analiza Itmagination.
0 1 0 7.12.2020Awaria Amazona wstrzymała automatyczne odkurzacze i inteligentne dzwonki do drzwiAwaria infrastruktury internetowej firmy Amazon sprawiła, że entuzjaści inteligentnych domów w USA nie mogli korzystać z podstawowych sprzętów gospodarstwa domowego. Działać przestały m.in. odkurzacze i dzwonki do drzwi.
0 1 0 7.12.2020R4S prowadziła dla Coca-Coli farmę trolli mającą przekonywać, że cukier jest wszędzie?W 2019 r. pojawiła się zapowiedź wprowadzenia podatku cukrowego. Jak ustaliła Fundacja Reporterów, jesienią ubiegłego roku firma R4S Adama Hofmana miała zaproponować Coca-Coli obsługę PR.
3 1 0 7.12.2020Świąteczna kampania firmy Columbus o dziadku Henryku, który ciągle oszczędzałColumbus, dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, uruchomił kampanię reklamową pod hasłem „Dostęp do przyszłości nie tylko od święta”. W spotach wideo zobaczymy sytuacje związane z brakiem prądu i ogrzewania podczas świątecznych spotkań.
1 1 3 7.12.2020Cleo śpiewa piosenkę Boney M. w reklamie Media ExpertSieć sklepów Media Expert rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii z udziałem Cleo. Tym razem piosenkarka śpiewa na melodię utworu „Daddy Cool” zespołu Boney M.
0 2 0 7.12.2020„Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie” – nowa publikacja pod red. prof. Roberta KozielskiegoNa rynku ukazała się książka pokazująca aktualne trendy w marketingu, jak i przyszłe kierunki jego rozwoju. Publikacja pod red. prof. Roberta Kozielskiego zawiera 32 koncepcje, metody i technologie pozwalające zorientować się we współczesnym marketingu.
0 3 0 7.12.2020Ukazała się książka „50 praw marketingu Kotarbińskiego”Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to praktyczna publikacja skierowana do przedsiębiorców, właścicieli firm, zarządów i zespołów marketingu. Przyda się też każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego.
1 3 0 4.12.2020„Kalendarz gwiazd” na 2021 rok na rzecz Fundacji „Akogo?” z kobietami świata biznesuRedakcja magazynu „Businesswoman & Life” po raz dziesiąty zrealizowała charytatywny projekt „Kalendarza gwiazd”. Na każdej planszy pozują w duetach kobiety z różnych obszarów biznesu ze znanymi kobietami ze świata show-biznesu. To m.in. Katarzyna Zielińska, Daria Widawska czy Joanna Brodzik, ale i CEO firmy DHL Parcel czy dr Irena Eris.
0 1 0 4.12.2020Marka Dorco wybrała GoldenSubmarine do obsługi wejścia na polski rynekDorco to globalna firma produkująca maszynki do golenia. Należy do top 5 na świecie. Teraz uruchamia kampanię budującą świadomość marki także w Polsce. Za komunikację marki będzie odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine.