0 2 0 0 0 7.04.2020„Idź do domu. Czytaj książki”. Billboard w WarszawieW Warszawie stanął nośnik sugerujący mieszkańcom, aby – jeśli mogą – nie wychodzili z domu i czytali książki. Te mogą pomóc przetrwać trudny czas kwarantanny. Akcja ma wspierać walkę z koronawirusem i jednocześnie zachęcić mieszkańców do lektury. Pokazuje bowiem, że tysiące książek mogą obecnie przeczytać całkowicie za darmo. Organizatorem kampanii jest Grupa Wydawnicza Foksal.
0 2 0 0 0 7.04.2020Marka Dettol India zainicjowała Hand Wash Challenge i zyskała prawie 30 mld wyświetleńDettol India, marka środków do dezynfekcji przypomniała, jak ważne w czasie trwającej pandemii jest właściwe mycie rąk. Zainicjowała akcję Hand Wash Challenge, która wygenerowała 27,3 mld wyświetleń na TikToku.
1 3 0 0 0 7.04.2020Ewa Swoboda w kampanii marki IneaOperator usług telekomunikacyjnych Inea ruszył z kampanią promującą usługi dla sektora B2C. Jej twarzą jest sprinterka Ewa Swoboda.
0 3 0 0 0 7.04.2020Quarantine Whopper – Burger King podaje przepis na burgera, którego można zrobić w domuZ powodu trwającej pandemii koronawirusa lokale Burger Kinga we Francji pozostają zamknięte. W akcji na Twitterze marka zaproponowała więc Quarantine Whoppera. Przedstawiła szereg składników, które można kupić w sklepie i wykonać z nich domowego burgera.
1 1 0 0 0 7.04.2020Żywiec mówi „Jak teraz Ż”W dobie epidemii marka Żywiec stara się dodać konsumentom otuchy, jednocześnie zachęcając do wspierania zbiórki na Siepomaga.pl. Ze scen znanych z wcześniejszych spotów ułożyła manifest „W Ż trzymaj dystans”. Przypomina on, jak żyć odpowiedzialnie w dobie koronawirusa.
0 1 0 0 0 7.04.2020„Zmień spojrzenie” – kampania promująca Samsunga Galaxy S20Fotografie zrobione Galaxy S20 opanują wkrótce instagramowe konto marki Samsung. W ramach kampanii firma wyznaczy znanym twórcom internetowym 12 nietypowych zadań. W ten sposób chce pokazać, na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje.
0 1 0 0 0 7.04.2020„Marka w czasach pandemii” – raport Schulz Brand FriendlyPowstał raport „Marka w czasach pandemii. Nowa rzeczywistość oczami Schulz Brand Friendly”. Opracowanie liczy 38 stron, zawiera wypowiedzi 13 ekspertów.
5 1 0 0 0 7.04.2020Kampania Link4 z Elżbietą RomanowskąZ początkiem kwietnia w Internecie wystartowała kampania reklamowa Link4. W pięciu spotach wystąpiła aktorka Elżbieta Romanowska.
0 1 0 0 0 6.04.20202/3 Polaków ograniczy zakupy, ratując domowy budżet. Badanie GfK68 proc. respondentów deklaruje, że w razie pogorszenia sytuacji finansowej gospodarstwa domowego są gotowi zacisnąć pasa i ograniczyć dotychczasowe standardowe zakupy i wydatki. Takie są wnioski z pierwszej fali badania „GfK Corona Mood: dynamika zachowań konsumenckich na rynkach FMCG, dóbr trwałych i usług finansowych”.
1 2 0 0 0 6.04.2020BMW w Chinach rusza z kampanią, która ma nieść nadziejęW Chinach spada liczba nowych zakażeń koronawirusem. Powoli znoszone są też ograniczenia społeczne. W tym czasie marka BMW rozpoczyna kampanię, która ma dać nadzieję i optymizm krajowi wychodzącemu z epidemii.