0 0 0 0 1 7.04.2019Już w czerwcu Element Talks – „Portfolio is dead”. Ruszyła sprzedaż biletów i call for papersElement Talks to największa konferencja dla projektantów graficznych w Polsce. Szósta edycja wydarzenia odbędzie się 8 i 9 czerwca. Tym razem będzie częścią European Design Festival 2019.
0 0 0 0 0 6.04.2019Crash Mondays o copywritingu w Krakowie, Warszawie i GdyniJak pisać teksty, które porwą tłumy i pozwolą osiągnąć marketingowy cel? Na to pytanie będą odpowiadać eksperci ze świata copywritingu na kwietniowych spotkaniach Crash Mondays. Można będzie posłuchać ich w trzech miastach: Krakowie, Warszawie i Gdyni.
2 10 0 0 0 6.04.2019„VI katastrofa” – duet Pro8l3m w utworze promującym raport WWF i BCGWystartowała nietypowa kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń” przygotowanego przez Business Consulting Group i WWF. Jej teaserowym etapem jest utwór „VI katastrofa” rapowego duetu Pro8l3m oraz nietypowa prognoza pogody na 2050 r., wyemitowana w mediach.
0 0 0 0 0 5.04.2019Znana z zaangażowania w ochronę środowiska firma Patagonia nie chce robić kamizelek dla pracowników Wall StreetKamizelki marki Patagonia stały się w ostatnich latach czymś na kształt mundurka dla pracowników Wall Street. Z początkiem kwietnia marka oznajmiła, że przestanie produkować odzież dla finansistów.
1 0 0 0 0 5.04.2019Marks & Spencer po 12 latach powraca z reklamami „This is not just food”Dwanaście lat temu brytyjska sieć handlowa Marks & Spencer zakończyła kampanię „This is not just food”. Właśnie ją reaktywowała.
0 3 0 0 0 5.04.2019Wartość mediowa meczu Wisła – Legia wyniosła 14,6 mln zł. Badanie Pentagon ResearchMecz piłkarski Wisła Kraków – Legia Warszawa miał wyjątkowo atrakcyjny sportowo przebieg. W związku z tym Pentagon Research publikuje badanie oraz wycenę wartości mediowej spotkania 27. kolejki Lotto Ekstraklasy. Obie drużyny dla swoich sponsorów i partnerów wygenerowały wartość mediową na poziomie 14,6 mln zł podczas transmisji telewizyjnej.
0 2 0 0 0 5.04.2019„Treści do potęgi Newsweek” – ruszyła kampania wizerunkowa tygodnikaRozpoczęła się kampania wizerunkowa „Treści do potęgi Newsweek”. Podkreśla jakość i różnorodność tematów, które są poruszane nie tylko w tygodniku, ale także we wszystkich wydaniach pod marką „Newsweeka”. W działaniach przedstawiono dziennikarzy, którzy tworzą treści dla pisma i są ekspertami w swoich dziedzinach.
0 0 0 0 0 5.04.2019PBI i IAB Polska integrują rynek online w debacie nad jednoźródłowym badaniem mediówPBI w porozumieniu z IAB Polska wznawia działalność Rady Rynku. Będzie ona przedstawicielem rynku online w zakresie pomiaru jednoźródłowego i poprowadzi bezpośrednią komunikację z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.
1 0 0 0 0 5.04.2019Burger King wprowadza wegetariańskiego Whoppera. Klienci nie widzą różnicy1 kwietnia Burger King wprowadził do oferty w 59 restauracjach w stanie Missouri wegetariańskie Whoppery. Ukrytą kamerą nagrywał reakcje klientów, którzy nie byli w stanie odróżnić ich od mięsnych odpowiedników.
2 1 0 0 0 5.04.2019Eurobank promuje oferty pożyczki gotówkowej5 kwietnia do emisji trafiły kolejne reklamy Eurobanku z postaciami wampirów. Promują dostępną do 30 czerwca promocyjną ofertę pożyczki gotówkowej „500 zł rocznie za każde 10 000 zł”.