Cięcie marketingu w czasach recesji. Jak zrobić to szybko i skutecznie – poradnikCięcie marketingu w czasach recesji. Jak zrobić to szybko i skutecznie – poradnikCięcie marketingu w czasach recesji. Jak zrobić to szybko i skutecznie – poradnikCięcie marketingu w czasach recesji. Jak zrobić to szybko i skutecznie – poradnik
Albo może najpierw chwilę pomyśl? (fot. Pixabay)

Cięcie marketingu w czasach recesji. Jak zrobić to szybko i skutecznie – poradnik

Cięcie marketingu w czasach recesji. Jak zrobić to szybko i skutecznie – poradnik
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

-

Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

W ciągu ostatnich lat był odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT. Zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S. Lema i P.K. Dicka. Autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”

Nadzieja umiera ostatnia i właśnie poczuła się gorzej. Czeka nas spowolnienie. Spowolnienie oznacza cięcia. Na szczęście hossa nie trwała na tyle długo, by firmowym samurajom zardzewiały Excele. Jest więc nadzieja, że uda się to załatwić skutecznie i szybko. Szefowie firm, chcecie wiedzieć, jak to zrobić raz-dwa? Poczytajcie.

Dla wielu firm naturalnym celem w najbliższym czasie – oprócz skończenia z herbatą, poniedziałkowymi owocami i konferencjami – będzie mocne uderzenie w dział marketingu, krótko mówiąc: cięcie. No to jak się do tego zabrać?
Ocena
Marketing to dobry cel. Jest duży, nie potrafi się bronić i nie ma dokąd uciec. Pytanie właściwie więc nie brzmi, czy ciąć, tylko jak.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się