Pogodny pesymizm – jak zmieniają się nastroje Polaków w czasie izolacji? Badanie SWResearch
  • 0
  • 2
27.04.2020

Pogodny pesymizm – jak zmieniają się nastroje Polaków w czasie izolacji? Badanie SWResearch

Już ponad połowa Polaków (55%) przewiduje, że pandemia w kraju wygaśnie nie wcześniej niż za 3 miesiące – wynika z najnowszej edycji barometru nastrojów konsumenckich „Polacy w czasie epidemii”, zrealizowanego przez agencję badawczą SWResearch. Istotnie za to rozbudziły się nadzieje co do rychlejszego swobodnego korzystania z centrów handlowych, kin i teatrów – 73% Polaków liczy na ponowne otwarcie tych miejsc już w ciągu najbliższego miesiąca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48723 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2020

Wiosna nie dla piwa? Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego publikuje dane

Izolacja społeczna, całkowite zamknięcie gastronomii oraz ograniczenia w sklepach negatywnie wpłynęły na sytuację w branży piwowarskiej. Zamknięci w domach Polacy rzadziej sięgają po piwo. Według danych członków Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego sprzedaż złotego trunku w pierwszych tygodniach trwania epidemii (marzec 2020) była niższa o około 4,5–5 % w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. To sprawia, że tradycyjnie rozpoczynający się o tej porze sezon piwny w tym roku stoi pod znakiem zapytania.