0 1 0 0 0 11.09.2020Znamy laureatów XXIII edycji konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”9 września odbyła się XXIII gala konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”, w czasie której wyłoniono 11 laureatów. To firmy, które w 2019 r. zrealizowały najciekawsze projekty społeczne. Dodatkowo przyznano 6 wyróżnień specjalnych dla społecznych inicjatyw mających na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii Covid-19.
0 2 0 0 0 11.09.2020Ewa Farna ambasadorką Avonu24 września firma Avon rozpocznie kampanię promującą perfumy z linii Far Away Rebel & Diva. Ambasadorką kolekcji została piosenkarka Ewa Farna.
0 1 0 0 0 10.09.2020Wzrost e-commerce wpłynął na strategię mediową UnileveraW czasie izolacji wywołanej pandemią rósł kanał e-commerce firm z sektora FMCG, takich jak Unilever. Pomimo zakończenia izolacji wzrost trwa dalej, więc przedsiębiorstwa dostosowały do tego trendu wydatki na media.
1 1 0 0 0 10.09.2020Lionel Messi i Anheuser-Busch podpisali kontrakt. Piłkarz został ambasadorem BudweiseraKoncern Anheuser-Buschem podpisał umowę z Lionelem Messim. Piłkarz został globalnym ambasadorem marki piwa Budweiser.
0 2 0 0 0 10.09.2020XX Kongres PR już za dwa tygodnie24 i 25 września w Rzeszowie odbędzie się jubileuszowa edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na uczestników czekają prelekcje i cztery debaty z udziałem ekspertów. Wydarzenie po raz pierwszy obędzie się w formie hybrydowej, łącząc tradycyjną stacjonarną formę z transmisją online.
1 9 0 0 0 10.09.2020Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”. Marka stworzyła serię filmów dokumentalnychRola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser można obejrzeć w kanale marki na YouTube. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.
1 1 0 0 0 10.09.2020Uniqalni w kampanii z okazji 30-lecia firmy UniqaGdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo, byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy uniqalni – przekonuje Uniqa w kampanii. W ten sposób ubezpieczyciel świętuje jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pierwszej polisy w Polsce.
0 1 0 0 0 10.09.2020Wpływ Covid-19 na kondycję marketingu – badanie DeloitteSpecjalne wydanie badania „CMO Survey” Deloitte w Stanach Zjednoczonych ujawnia wpływ Covid-19 na działania, zatrudnienie, wydatki oraz wyniki działów marketingu. Według większości badanych zajmujących wyższe stanowiska w czasie pandemii wzrosło znaczenie działów marketingu, i to pomimo redukcji etatów w wielu przedsiębiorstwach.
0 1 0 0 0 9.09.2020PyrCaster MDP 2020 – 26 września konferencja z okazji Międzynarodowego Dnia PodcastówNajwiększa konferencja dla podcasterów i fanów podcastów PyrCaster MDP 2020 odbędzie się w sobotę 26 września. W konferencji może wziąć udział każdy – spotkanie odbędzie się online. To już 5. edycja tego wydarzenia. Jest ono częścią corocznego święta International Podcast Day.
0 2 0 0 0 9.09.2020Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia stację do uzupełniania kosmetykówRealizując strategię redukcji plastiku w ramach polityki opakowaniowej oraz działań transformacji żywieniowej, Carrefour Polska uruchomił testowo pierwszą stację refillingową. Klienci sklepu zlokalizowanego na warszawskim Bemowie będą mieć możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku. Ma to zredukować ilość wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań. Projekt powstał we współpracy z marką kosmetyczną Yope oraz start-upem Swapp.