1 1 0 0 0 5.11.2019„Symulakra” – cyfrowa sztuka na nośnikach DOOH wykorzystująca dane o otoczeniuRuszył projekt „Symulakra” Screen Network i grupy artystycznej PanGenerator. To rzeźba tworzona przez siły miasta, czyli DOOH i cyfrowa sztuka w przestrzeni miejskiej.
1 1 0 0 0 5.11.2019Robert Lewandowski ambasadorem kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” Cartoon Network„Jesteś w mojej drużynie?” – pyta w spocie kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” Robert Lewandowski. Akcja Cartoon Network propagująca koleżeńskie zachowania wystartowała po raz piąty.
1 1 0 0 0 5.11.2019Polka, która zdobyła Koronę Ziemi, w kampanii Banku PekaoWystartowała kampania Banku Pekao z udziałem Miłki Raulin, wspinaczki i autorki projektu „Siła marzeń”. Promuje pożyczkę gotówkową.
0 1 0 0 0 5.11.2019Spersonalizowany sklep spożywczy w lodówce. Frisco.pl i Samsung nawiązały współpracęFrisco.pl i Samsung ogłaszają współpracę, dzięki której klienci będą mogli zamówić produkty spożywcze prosto z ekranu lodówki. To element strategii budowy customer experience dla klientów Frisco.pl. W jej ramach firma uruchomiła już opcję zakupów z asystentem głosowym.
0 1 0 0 0 5.11.2019Unilever i Kraft Heinz dystansują się wobec Pornhuba po doniesieniach o zamieszczaniu pedofilskich treści w serwisieDuże marki, w tym Unilever i Heinz, dystansują się wobec serwisu Pornhub. Nastąpiło to po tym, jak skrytykowano je za prowadzenie kampanii kierowanych do mężczyzn na platformie w sąsiedztwie treści o charakterze pedofilskim.
0 4 0 0 0 5.11.2019Facebook zmienia logoFacebook na swoim blogu zaprezentował nowe logo. Jak tłumaczy, zmiana ma dać konsumentom pewność, że korzystają z produktów właśnie tej firmy.
0 4 0 0 0 5.11.2019Źle prowadzona rekrutacja wpływa na wyniki sprzedaży. Badanie firmy eRecruiterŹle prowadzona rekrutacja ma realny wpływ na wyniki sprzedaży – pokazuje raport „Candidate Experience” autorstwa firmy eRecruiter. 65% specjalistów w Polsce zmienia nastawienie do marki, z którą mieli złe doświadczenia jako kandydaci do pracy.
0 1 0 0 0 5.11.2019Kobiety z wąsami promują maszynki do golenia Billie i przypominają o akcji MovemberMarka maszynek do golenia Billie rozpoczęła kampanię „Happy Movember”. W spocie wystąpiły kobiety, które eksponują swoje wąsy.
0 1 0 0 0 5.11.2019Przejście dla pieszych, które wymusza zatrzymanie samochodów. Kanadyjska akcja na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa na drogachKanadyjska organizacja rządowa Société de l’Assurance Automobile du Québec zainicjowała akcję, która ma zwracać uwagę na kwestię niechronionych uczestników ruchu drogowego. W jej ramach powstało przejście dla pieszych, które zmusza kierowców do zatrzymania się.
0 2 0 0 0 5.11.2019Minimaliści czy łowcy promocji – jak kupują polscy konsumenci? Badanie ARC Rynek i OpiniaW ciągu ostatnich dwóch lat istotnie zmalała grupa konsumentów kierujących się w zachowaniach zakupowych głównie promocjami. Obecnie najliczniejszy segment konsumentów to pasywni. Dla nich promocja nie jest wystarczającym powodem do zakupu – pokazuje „Monitor promocji 2019” ARC Rynek i Opinia.