Udział reklamy online w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50% – odnotowuje Zenith
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
27.07.2020

Udział reklamy online w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50% – odnotowuje Zenith

Według estymacji agencji mediowej Zenith globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 r. o 9,1%. Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 r. spadły o 9,5%. Spodziewany wzrost udziałów inwestycji w reklamę internetową wyniesie do 51% światowych wydatków w 2020 r. i do 55% w 2022 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48913 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 lipca 2020