Dinozaury muszą patrzeć pod nogi. O postrzeganiu mobile przez branżę i młodych użytkowników - Marketing przy Kawie

Dinozaury muszą patrzeć pod nogi. O postrzeganiu mobile przez branżę i młodych użytkowników

Starzejemy się jako branża, nie traktujemy zaś poważnie młodszych, nastolatków. A ich interakcja ze smartfonem to esencja mobilności. Branża zdaje się tego nie widzieć.

O najmłodszych użytkownikach mobile i rewolucji, jaka nas czeka dzięki interfejsom głosowym rozmawiamy z Moniką Mikowską, CEO agencji Mobee Dick

Monika Mikowska

CEO i współwłaścicielka agencji Mobee Dick, projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności marek w świecie mobilnym. Autorka bloga Jestem.mobi. Ambasadorka doskonałego mobile UX design, aktywna w branży interaktywnej od dziesięciu lat.

Dinozaury muszą patrzeć pod nogi. O postrzeganiu mobile przez branżę i młodych użytkowników

Czytaj także poprzednią część wywiadu z Moniką Mikowską: Chodzi o konsumenta ze smartfonem w ręku

Monika MikowskaMonika Mikowska

Branża mobilna za mało czerpie od najmłodszej grupy wiekowej. Na konferencje branżowe nie zapraszamy jej przedstawicieli, nie pokazujemy kejsów z dzieciakami. Analizujemy mocno grupę 30–40-latków i ją szczególnie eksplorujemy.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się wywiad?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy mocną kawą.


Postaw mi kawę na buycoffee.to