1 1 0 0 0 21.07.2020Coca-Cola w dobie koronawirusa wdraża bezkontaktowe dyspensery do napojówCoca-Cola wdraża możliwość bezdotykowego wybrania napoju z dyspensera. To reakcja na to, jak pandemia koronawirusa zmienia kształt branży gastronomicznej i ogólne zachowania konsumentów.
0 1 0 0 0 21.07.2020Handel nie przestraszył się pandemii. Od początku roku przybyło 11 obiektów handlowych. Badanie CBREW pierwszej połowie 2020 r. w Polsce przybyło około 130 tys. m2 nowej przestrzeni handlowej. To tyle, ile w obliczu rozpoczynającej się epidemii Covid-19 prognozowano na cały rok – wynika z raportu CBRE „Market View 1H 2020”. Otwarto 11 nowych obiektów handlowych, a 2 zostały rozbudowane.
0 1 0 0 0 21.07.2020Polskie wakacje w czasie pandemii, czyli czego użytkownicy szukają w wyszukiwarce Google?Obecna sytuacja na świecie pokrzyżowała wiele planów turystycznych. Z tygodnia na tydzień można zauważyć jednak, że coraz śmielej wracamy do ich realizacji. Jak wynika z danych Google Trends przeanalizowanych przez MBridge, Polacy ostatnio chętniej poszukują informacji, dokąd mogą wyjechać i jak przygotować się do zagranicznej podróży.
0 1 0 0 0 20.07.2020Apple wprowadza nowe funkcje prywatności w iOS 14. Kłopoty dla agencji reklamowychW trakcie Worldwide Developers Conference 2020 Apple zaprezentował iOS 14. Aktualizacja ma zostać udostępniona jesienią bieżącego roku. Zawarte w niej nowe funkcje prywatności oznaczają spore kłopoty dla agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 20.07.2020Murale promujące „The Old Guard” Netfliksa w Warszawie i we WrocławiuW Warszawie i we Wrocławiu pojawiły się murale promujące emitowany w sieci Netflix film „The Old Guard”. Projekt przygotował Bartosz Kosowski, który został wybrany przez platformę do grona czternastu artystów z całego świata.
0 2 0 0 0 20.07.2020W II kwartale Netflix zyskał 10 mln subskrybentów i obniżył wydatki marketingoweNetflix zyskał 10,1 mln nowych subskrybentów w II kwartale 2020 r., osiągając łącznie poziom 192,9 mln subskrybentów globalnie. Jednocześnie wydatki na marketing firmy spadły do najniższego poziomu od III kwartału 2017 r.
2 4 0 0 0 20.07.2020Kasztelan wprowadził brand hero i ruszył z kampanią „Racz waść wpaść”Rozpoczęła się kampania piwa Kasztelan, pod hasłem „Racz waść wpaść”. Wprowadza ona do komunikacji brand hero. Dwa spoty prezentują wariant Jasne Pełne znany dotychczas tylko mieszkańcom Sierpca – kolebki tego piwa.
4 1 0 0 0 20.07.2020„Rozważny i romantyczna”, czyli Joanna i Paweł Orleańscy testują samochody MiniRozpoczęła się kampania promująca nową gamę samochodów Mini. W jej ramach powstała seria materiałów wideo „Rozważny i romantyczna”, w której Joanna i Paweł Orleańscy testują pojazdy.
0 15 0 0 0 20.07.2020Tęczowe billboardy w Białymstoku20 lipca 2019 r. odbył się pierwszy Marsz Równości w Białymstoku. W jego rocznicę w mieście wyeksponowano tęczowe billboardy.
0 1 0 0 0 17.07.2020e-Izba tworzy nową grupę merytoryczną – New Technology for OmnicommerceW związku z dynamicznym rozwojem e-commerce oraz rozwijającym się silnie cyfrowo kanałem retail e-Izba uruchamia nową grupę merytoryczną. To New Technology for Omnicommerce.