0 1 0 0 0 9.11.202054 nominacje w konkursie Kreatura 2020W 24. edycji konkursu Kreatura jury oceniało 132 zgłoszone prace. Szanse na nagrody mają 54 z nich.
0 3 0 0 0 9.11.2020Play namaluje mural promujący grę „Cyberpunk 2077” według projektu fanaPlay i CD Projekt Red rozpoczęły współpracę. Nadchodzącej premierze gry „Cyberpunk 2077” będą towarzyszyć atrakcje przygotowane przez operatora. Pierwszą z nich jest konkurs, w którym wygrać można własny mural na jednej z warszawskich kamienic.
0 7 0 0 0 9.11.2020Wyniki badania Mediapanel za październik 2020Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za październik 2020 r.
0 1 0 0 0 9.11.2020Nationale-Nederlanden przedłuża współpracę z Clear Communication GroupPrzetarg na obsługę Nationale-Nederlanden ponownie wygrała Clear Communication Group. Agencja będzie odpowiadać m.in. za kontakty z mediami, bieżące działania public relations, szczególnie dotyczące komunikacji produktowej oraz korporacyjnej i CSR.
0 1 0 0 0 9.11.2020W tym roku święta będą oszczędne – wynika z Barometru ProvidentaChoć do świąt Bożego Narodzenia zostały jeszcze niecałe dwa miesiące, to na początku listopada często zaczynamy robić już pierwsze gwiazdkowe plany. Zaledwie co dziesiąty Polak nie wie jeszcze, z czego sfinansuje świąteczne wydatki. Pewne jest natomiast, że w porównaniu z ubiegłorocznymi świętami te będą dużo oszczędniejsze – wynika z Barometru Providenta.
2 1 0 0 0 6.11.2020Nowy format „Orange Challenge” w świątecznej kampanii operatora6 listopada wystartowała kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”. Promuje ofertę świąteczną i wprowadza nowy format komunikacji: „Orange Challenge”.
1 1 0 0 0 6.11.2020Historia podopiecznego SOS Wiosek Dziecięcych rysowana przez Andrzeja TylkowskiegoSOS Wioski Dziecięce zaprezentowały animowany film ukazujący historię jednego z podopiecznych. Narysował ją Andrzej Tylkowski.
0 1 0 0 0 6.11.2020Konkurs na logo Krajowej Izby Doradców PodatkowychSamorząd polskich doradców podatkowych ogłosił konkurs na nowe logo i identyfikację wizualną Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Dwuetapowy konkurs ma charakter otwarty. Do udziału zaproszeni są wszyscy twórcy i projektanci graficzni. Nagroda dla zwycięzcy to 23 tys. zł.
3 2 0 0 2 6.11.2020„PPK – ja zostaję!”, czyli kampania promująca Pracownicze Plany KapitałoweTrwa kampania „PPK – ja zostaję!”. Jej główne cele to obudzenie społecznej dyskusji o wolności finansowej na emeryturze oraz promocja Pracowniczych Planów Kapitałowych.
0 1 0 0 0 6.11.2020Nominacje KTR 2020W tegorocznej edycji Konkursu KTR o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń. Jury nominowało 297 prac.