0 1 0 0 0 26.08.202025 września odbędzie się 15. edycja SemKRK – konferencji dotyczącej SEM i SEOPiętnasta edycja SemKRK wyjątkowo odbędzie się online: 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Wystąpi dziewięciu prelegentów z branży SEM/SEO. Odbędzie się również uroczyste wręczenie SemKRK Awards.
0 2 0 0 1 26.08.2020Tyskie otwiera pub w Tychach i zachęca do przechodzenia na tyW Tychach powstał pub marki Tyskie. Marka we współpracy z dotychczasowym właścicielem jednego z lokali tworzy miejsce, które ma kultywować misję „Przejdźmy na ty”. Lokal został stworzony z myślą o zbliżaniu, łączeniu mimo różnic, budowaniu relacji.
0 2 0 0 0 26.08.2020Inwestycje w sponsoring sportu spadną w tym roku o 37%, ale liczba wydarzeń wraca do normyOczekuje się, że w 2020 r. na całym świecie w sponsoring sportu zostanie zainwestowanych 28,9 mld dol. To o 37,3% mniej niż w zeszłym roku – pokazuje badanie firmy Two Circles. Prognozy sprzed pandemii przewidywały wzrost rynku o 5%. Miał to być najszybszy skok od dekady.
1 1 0 0 0 26.08.2020Serek wiejski w kampanii OSM PiątnicaOSM Piątnica startuje z nową edycją kampanii reklamowej serka wiejskiego. Spoty podkreślające walory produktu w otoczeniu krajobrazów sielskiej wsi są emitowane w telewizji od 24 sierpnia.
1 1 0 0 0 26.08.2020Produkcja drzwi jak szycie sukienki. Marka Cal rozpoczęła kampanię internetową we współpracy z brandem Patrizia ArytonPolska marka Cal w internetowym spocie pokazała proces produkcji drzwi, nawiązując do tworzenia kreacji z jedwabiu czy kaszmiru. Komunikacja ma być utrzymana w duchu szeroko rozumianego femvertisingu.
0 4 0 0 0 26.08.2020Konkurs Art Moves 2020 rozstrzygniętyTegoroczny konkurs Art Moves odbywał się pod hasłem „Epidemia – globalna katastrofa, kara czy szansa, by wymyślić siebie i świat na nowo?”. Wpłynęły na niego prace z 70 krajów świata. Właśnie wybrano laureatów – zwycięzcę i dziewięcioro wyróżnionych.
0 2 0 0 0 25.08.2020Eksperci: zarządzanie kryzysowe i digital PR mocno w górę. Badanie ExactoProfesjonaliści z branży public relations są zgodni co do tego, że po pandemii wzrośnie zapotrzebowanie na zarządzanie kryzysowe (77%) oraz digital PR (72%). Po przeciwnej stronie znajdują się organizacja eventów i sponsoring, gdzie spadek zapotrzebowania prognozuje odpowiednio 78% i 63% respondentów. Powyższe wyniki są efektem badań przeprowadzonych w 2020 r. przez zespół analityków Exacto.
0 1 0 0 0 25.08.2020Jennifer Lopez wprowadzi własną markę kosmetykówJennifer Lopez wprowadzi na rynek własną markę kosmetyczną J.Lo Beauty. Na razie nie wiadomo jeszcze, jakiego typu będą to produkty.
1 1 0 0 0 25.08.2020Pierwsza w Polsce wspólna kampania Apple Premium ResellerO tym, że źródło ma znaczenie, przekonują: iSpot, Cortland i iDream, które łączą siły w pierwszej wspólnej kampanii internetowej: „Tu bije źródło Apple”. Podjęte działania mają na celu budowanie w świadomości klientów korzyści wynikających z zaufania autoryzowanym salonom Apple w Polsce. Kampania rozpoczęła się 20 sierpnia.
0 1 0 0 0 25.08.2020Wzrost reklamy online o 4% w pierwszym kwartale 2020 r. – IAB Polska/PwC AdExW pierwszych trzech miesiącach 2020 r. nakłady na reklamę online wzrosły o ponad 45 mln zł względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Pomimo pierwszych skutków epidemii zaobserwowanych w marcu dynamika rok do roku w całym kwartale wyniosła 4,2%.