Najbardziej znani sponsorzy sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 6
4.02.2020

Najbardziej znani sponsorzy sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike. Przyglądając się najpopularniejszym dyscyplinom sportowym, można dostrzec jednak marki, które są bardziej kojarzone z poszczególnymi dyscyplinami ze względu na wieloletnie zaangażowanie. Takim przykładem jest choćby Plus. Ten na poziomie ogólnym jako sponsor sportu kojarzony jest spontanicznie przez 9% osób, a już jako sponsor siatkówki przez 37% badanych. Takie wyniki przynosi raport „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lutego 2020

3 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.02.2020

Przy piwie czy wódce, w domu czy na stadionie – jak kibicują Polacy? Wyniki badania

Z raportu „Świat kibica” przygotowanego przez agencję badawczą IQS i Grupę S/F wynika, że Polacy są narodem kibiców. Czterech na pięciu z nas ogląda jakieś zawody sportowe co najmniej raz na kilka miesięcy, ponad połowa co najmniej raz na tydzień, a 1/3 nawet kilka razy w tygodniu. Najchętniej kibicujemy w towarzystwie i przed telewizorem, w którym króluje piłka nożna i skoki narciarskie.