Wzrost reklamy online o 4% w pierwszym kwartale 2020 r. – IAB Polska/PwC AdEx
  • 0
  • 1
25.08.2020

Wzrost reklamy online o 4% w pierwszym kwartale 2020 r. – IAB Polska/PwC AdEx

W pierwszych trzech miesiącach 2020 r. nakłady na reklamę online wzrosły o ponad 45 mln zł względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Pomimo pierwszych skutków epidemii zaobserwowanych w marcu dynamika rok do roku w całym kwartale wyniosła 4,2%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2020

KFC na czas pandemii zmienia towarzyszący marce od 64 lat slogan „It’s Finger Lickin’ Good”

„It’s Finger Lickin’ Good” – to hasło niezmiennie od 64 lat jest sloganem KFC na całym świecie. Jednak, jak przyznaje marka, zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kawałków kurczaka w obecnej sytuacji i przy obowiązujących obostrzeniach nie wydaje się najlepszym pomysłem. Stąd właśnie globalna decyzja o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się tym sloganem w przekazach reklamowych.

24 sierpnia 2020