0 1 0 9.06.2021Wiceprezes ds. globalnego marketingu Google: czas porzucić owczy pęd w brand purposeOd marek coraz częściej oczekuje się, że zdefiniują brand purpose, zajmując stanowisko w ważnych kwestiach, aby konsumenci mogli im zaufać. Ostatnio jednak żenujące rozmiary przybrało zjawisko owczego pędu za brand purpose – uważa Marvin Chow, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Google. Taką opinię wygłosił podczas spotkania online zorganizowanego przez serwis Campaign.
1 4 0 9.06.2021Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka w kampanii RTV Euro AGD na mistrzostwa Europy w piłce nożnejZ początkiem czerwca RTV Euro AGD wystartowało z kampanią reklamową nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć. W działaniach wzięli udział Magda Gessler, Wiktoria Gąsiewska, Mateusz Borek i Krzysztof Golonka.
0 1 0 9.06.2021Getin Bank wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej i przedłuża współpracę z PerformicsPrzetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku wygrała Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe. Będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z Performics (Publicis Groupe), która trwa nieprzerwanie od 2014 r. i obejmuje działania w zakresie performance marketingu.
0 1 0 9.06.2021Serwis Otodom wybrał Havas PR WarsawZ początkiem czerwca serwis internetowy Otodom, którego właścicielem jest Grupa OLX, nawiązał współpracę z Havas PR Warsaw. Agencja wybrana została w drodze przetargu.
0 15 0 9.06.2021Pierwsze ekologiczne automaty paczkowe Allegro w Poznaniu i WarszawieAllegro rozpoczęło budowę sieci automatów paczkowych zasilanych zieloną energią. W Poznaniu i Warszawie właśnie stanęły 4 pierwsze urządzenia. Do końca roku ma ich być 1500. Własna sieć ma pozwolić marce na zapewnienie szybszej i wygodniejszej dostawy.
0 3 0 8.06.2021Nowe kategorie w 22. edycji Effie Awards PolandNon-Profit & Public Service, Positive Influence oraz React & Defend – to kategorie utworzone i zmodyfikowane na podstawie wniosków z poprzedniej edycji Effie Awards. Ubiegłoroczna kategoria Positive Change została podzielona na dwie nowe. Oddzielone zostały tym samym kampanie charytatywne podmiotów komercyjnych od działalności podmiotów publicznych i NGO.
0 1 0 8.06.2021„Każda z nas” – ruszyła kampania Avonu na rzecz kobiet przechodzących przez rakaKażda z nas chce, by ją usłyszano. Każda z nas chce dbać o siebie i mieć kosmetyki dopasowane do swoich potrzeb. Każda z nas – bez względu na stan zdrowia. To właśnie pod hasłem „Każda z nas” Avon startuje z nową kampanią, która ma wspierać kobiety przechodzące przez raka. W ofercie marki pojawił się też produkt do pielęgnacji szczególnie delikatnej skóry głowy.
0 1 1 8.06.2021Stawiamy na łatwość, szybkość i dostępność, czyli ścieżki zakupowe Polaków w 2021 r.Epidemia, zamknięcie sklepów stacjonarnych i spędzanie większej ilości czasu w domu – wszystkie te czynniki znacząco wpłynęły na nasze zwyczaje zakupowe. Agencja badawcza Atena Research & Consulting sprawdziła, jaką ścieżkę zakupową konsumenci przechodzą od momentu poszukiwania produktu do finalizacji transakcji. 80% badanych twierdzi, że zakupy w Internecie są szybkie i łatwe, a ich ścieżki najczęściej rozpoczynają się na platformach handlowych – zaznacza tak 33% respondentów.
1 4 0 8.06.2021Wkraczamy w erę cynizmu – pokazuje raport „Meaningful Brands 2021” HavasuTegoroczna odsłona badania „Meaningful Brands” Havasu wykazała wysoki poziom cynizmu wśród konsumentów. Zdaniem badanych mniej niż połowa marek (47%) jest godna zaufania, a 75% brandów można by łatwo zastąpić. 71% badanych nie wierzy, że marki dotrzymają obietnic. Pomimo tego 73% desperacko szuka takich, które dokonają znaczących zmian dla dobra społeczeństwa i planety.
0 1 0 8.06.202110% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu – pokazują wyniki badaniaZ badania „Obywatele europejscy a własność intelektualna” przeprowadzonego przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej wynika, że konsumenci nadal mają trudności z rozróżnieniem towarów oryginalnych i podrobionych. 10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu. 6,8% towarów importowanych do UE – o wartości 121 mld euro – to towary podrobione.