Espresso

25 sierpnia 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2020

KFC na czas pandemii zmienia towarzyszący marce od 64 lat slogan „It’s Finger Lickin’ Good”

„It’s Finger Lickin’ Good” – to hasło niezmiennie od 64 lat jest sloganem KFC na całym świecie. Jednak, jak przyznaje marka, zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kawałków kurczaka w obecnej sytuacji i przy obowiązujących obostrzeniach nie wydaje się najlepszym pomysłem. Stąd właśnie globalna decyzja o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się tym sloganem w przekazach reklamowych.

24 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2020

Polscy CFO wciąż nieprzekonani do wpływu czynników ESG na wyniki firm – pokazuje badanie Deloitte

Zagadnienia ESG, czyli dotyczące ochrony środowiska, działalności społecznej i ładu korporacyjnego, mają dla 45 proc. polskich dyrektorów finansowych umiarkowany, a dla 29 proc. mały wpływ na wynik działalności ich przedsiębiorstw. Jednak już w perspektywie trzyletniej wskaźniki te wyglądają inaczej. Duży udział czynników ESG przewiduje 44 proc., a umiarkowany 31 proc. CFO. Jak wynika z badania „CFO Survey 2020 – spring edition” przeprowadzonego przez Deloitte w Europie Środkowej, w kwestii ESG wielu firmom brakuje okazji do efektywnego zaangażowania inwestorów.

21 sierpnia 2020

Poprzednie Następne