Espresso - Strona 631 z 5519 - Marketing przy Kawie

Espresso

27 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

CBRE: we wrześniu do centrów handlowych wróciło około 80% klientów

Liczba klientów centrów handlowych we wrześniu sięgnęła około 80% zeszłorocznej odwiedzalności. Oznacza to, że co piąty klient nie wrócił na stacjonarne zakupy, co jest bezpośrednią konsekwencją wciąż trwającej epidemii koronawirusa. Spadek liczby klientów przekłada się na mniejsze obroty centrów handlowych, które jeszcze w 2019 r. podskoczyły o 3,5%. Co więcej, w ubiegłym roku istotną dynamikę wzrostu sprzedaży odnotowały restauracje i kawiarnie – wynika z raportu CBRE „Analiza wyników centrów handlowych”. Aktualne dane wskazują, że ten rok centra handlowe zamkną ze spadkiem obrotów, a ucierpieć mogą m.in. właśnie lokale gastronomiczne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów – pokazuje badanie Accenture

Jak pandemia wpłynęła na postawy konsumenckie oraz proces zakupowy? Sprawdziło to Accenture wspólnie z FashionBiznes.pl i Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie. Efektem jest drugi wspólnie stworzony raport dotyczący branży retail. Eksperci przeanalizowali także, czy Polacy są gotowi na nowe modele zakupowe odpowiadające na ich rosnące wymagania i potrzeby. Najważniejsze wnioski przedstawiono w raporcie „Świadomy konsument”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Co trzeci Polak musiał sięgnąć do swoich oszczędności w trakcie pandemii – pokazuje Barometr Providenta

Dla wielu z nas pandemia koronawirusa wiązała się z koniecznością naruszenia środków zgromadzonych na czarną godzinę. Niecała połowa Polaków deklaruje, że wystarczyły im bieżące dochody. Z kolei 18 proc. przyznało, że nie miało oszczędności, z których mogło skorzystać. Pozostali sięgnęli do zaskórniaków – wynika z badania Barometr Providenta przeprowadzonego z okazji Dnia Oszczędzania, który obchodzimy 31 października.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Już 4 i 5 listopada Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na bieżąco reaguje na szybko zachodzące zmiany w branży i rodzące się potrzeby. Tegoroczne Forum Marketingu Zintegrowanego zyskało więc dodatkowy blok wiedzy o nazwie FMZ Clinic. Jego celem jest wsparcie branży marketingowej. Po dwóch dniach konferencyjnych uczestnicy otrzymają dostęp do serii warsztatów pomagających odnaleźć się w obecnej rzeczywistości.

26 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2020

Dla 84% Polaków wygoda użytkowania serwisu jest równie ważna, jak jakość produktu. Raport firmy Adyen

W ciągu kilku ostatnich miesięcy znacząco zmieniły się preferencje zakupowe Polaków. Wiele nowych przyzwyczajeń zostanie z nami na stałe. Według danych firmy Adyen na tle całej Europy Polska osiągnęła największy odsetek konsumentów (39 proc.), którzy zwiększyli aktywność zakupową w Sieci w porównaniu z okresem sprzed pandemii. Co więcej, Polacy odnotowali najwyższy wskaźnik pod względem lojalności wobec marek, na których zamierzają polegać w przyszłości (82 proc.). Prześcignęli tym samym wszystkie inne analizowane globalnie rynki.

Poprzednie Następne