0 1 0 0 0 25.08.2020Subaru i Philadelphia Union umieściły na pustych krzesłach na stadionie zdjęcia psów do adopcjiSubaru i klub piłkarski Philadelphia Union postanowiły spożytkować puste z powodu koronawirusa stadionowe krzesła. Będą na nich prezentować zdjęcia psów do adopcji.
0 3 0 0 0 25.08.2020KFC na czas pandemii zmienia towarzyszący marce od 64 lat slogan „It’s Finger Lickin’ Good”„It’s Finger Lickin’ Good” – to hasło niezmiennie od 64 lat jest sloganem KFC na całym świecie. Jednak, jak przyznaje marka, zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kawałków kurczaka w obecnej sytuacji i przy obowiązujących obostrzeniach nie wydaje się najlepszym pomysłem. Stąd właśnie globalna decyzja o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się tym sloganem w przekazach reklamowych.
0 1 0 0 0 24.08.2020Adidas i Deliveroo przygotowały jadalne butyAdidas nawiązał współpracę z firmą Deliveroo dostarczającą jedzenie. W ramach kooperacji powstały jadalne repliki nowo wprowadzonych na rynek butów ZX 2K Boost.
1 1 0 0 0 24.08.2020Korniki w kampanii reklamowej NetiiNetia wystartowała z kampanią ATL promującą zestawy nielimitowanego dostępu do Internetu z nową ofertą pakietów telewizyjnych. W spocie telewizyjnym pojawiają się brand heroes: korniki.
1 1 0 0 0 24.08.2020Marka Nike przygotowała spot na urodziny Kobe’ego Bryanta23 sierpnia 2020 r. Kobe Bryant obchodziłby 42. urodziny. Z tej okazji marka Nike, której był wieloletnim ambasadorem, przygotowała spot „Better. Mamba Forever”.
0 1 0 0 0 24.08.2020Powstał zbiór dobrych praktyk w obszarze brand safety grupy roboczej IAB PolskaDziałająca w ramach IAB Polska grupa robocza brand safety stworzyła publikację „Dobre praktyki w obszarze brand safety”. To zbiór aktualnej wiedzy i rekomendacji z tego obszaru dla różnych podmiotów branży reklamowej.
0 10 0 0 0 24.08.2020Prezydent Białegostoku zgłasza do prokuratury billboardy „Dewiacje nie przejdą”W Białymstoku pojawiły się billboardy m.in. z hasłami „Ciało nie jest do rozpusty” oraz „Białystok przeciw zgorszeniom”. Prezydent Tadeusz Truskolaski złożył do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przez ich autorów przestępstwa w związku z mową nienawiści.
1 1 0 0 0 24.08.2020Orange promuje światłowód spotem z domowymi sytuacjami czasów pandemiiWystartowała kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód do 1 Gb na sekundę u operatora. Telekom podkreśla w niej, jak zmieniły się nasze nawyki w czasie pandemii i jak bardzo w codziennym życiu potrzebny jest szybki Internet.
0 1 0 0 0 24.08.2020Polscy CFO wciąż nieprzekonani do wpływu czynników ESG na wyniki firm – pokazuje badanie DeloitteZagadnienia ESG, czyli dotyczące ochrony środowiska, działalności społecznej i ładu korporacyjnego, mają dla 45 proc. polskich dyrektorów finansowych umiarkowany, a dla 29 proc. mały wpływ na wynik działalności ich przedsiębiorstw. Jednak już w perspektywie trzyletniej wskaźniki te wyglądają inaczej. Duży udział czynników ESG przewiduje 44 proc., a umiarkowany 31 proc. CFO. Jak wynika z badania „CFO Survey 2020 – spring edition” przeprowadzonego przez Deloitte w Europie Środkowej, w kwestii ESG wielu firmom brakuje okazji do efektywnego zaangażowania inwestorów.
1 1 0 0 0 21.08.2020Globalna kampania reklamowa zapowiada nową konsolę SonyPlaystation 5Kampania nawiązuje do nowego hasła marki „Play has no limits”, czyli przesuwania granicy tego, co możliwe. Spot jest zapowiedzią premiery nowej konsoli SonyPlaystation 5.