Inwestycje w sponsoring sportu spadną w tym roku o 37%, ale liczba wydarzeń wraca do normy
  • 0
  • 2
26.08.2020

Inwestycje w sponsoring sportu spadną w tym roku o 37%, ale liczba wydarzeń wraca do normy

Oczekuje się, że w 2020 r. na całym świecie w sponsoring sportu zostanie zainwestowanych 28,9 mld dol. To o 37,3% mniej niż w zeszłym roku – pokazuje badanie firmy Two Circles. Prognozy sprzed pandemii przewidywały wzrost rynku o 5%. Miał to być najszybszy skok od dekady.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 sierpnia 2020

25 sierpnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2020

Eksperci: zarządzanie kryzysowe i digital PR mocno w górę. Badanie Exacto

Profesjonaliści z branży public relations są zgodni co do tego, że po pandemii wzrośnie zapotrzebowanie na zarządzanie kryzysowe (77%) oraz digital PR (72%). Po przeciwnej stronie znajdują się organizacja eventów i sponsoring, gdzie spadek zapotrzebowania prognozuje odpowiednio 78% i 63% respondentów. Powyższe wyniki są efektem badań przeprowadzonych w 2020 r. przez zespół analityków Exacto.