„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” – kolejna odsłona kampanii reklamowej STS
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 1
25.09.2020

„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” – kolejna odsłona kampanii reklamowej STS

Bukmacher STS rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej motywem przewodnim jest gotowość sympatyków sportu do potwierdzenia swoich kompetencji.

Nowa kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji promocyjnej „Wiedziałem”, w której bukmacher doceniał wiedzę oraz umiejętności swoich klientów. Odsłona „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” jest kolejnym etapem wprowadzanej strategii.

Ma pozycjonować STS jako lidera rynku i firmę, która ceni wiedzę oraz kompetencje graczy, a także pomaga im nabrać odwagi, aby zrobili pierwszy krok. Najnowsze działania marketingowe mają uświadomić graczom, że dzięki wiedzy i umiejętnościom są gotowi do potwierdzenia swoich kompetencji w grze.

Pierwszym krokiem do osiągnięcia sukcesu, niezależnie od dziedziny życia, jest świadomość posiadanej wiedzy oraz umiejętności. Osoby, które pasjonują się sportem, są gotowe, by dobrze typować i tym samym realizować swój potencjał. O tym właśnie mówi nasza najnowsza kampania.

STS jako największy polski bukmacher dzięki nowoczesnej aplikacji oraz szeregowi bonusów i promocji zapewnia graczom możliwość sprawdzenia się. To jednak dzięki swojej wiedzy oraz umiejętnościom mogą cieszyć się z wygranych – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Kampania 360 stopni prowadzona będzie przede wszystkim w sportowych kanałach telewizyjnych, Internecie, mediach społecznościowych i w prasie. W ramach działań powstały dwa spoty reklamowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe.

  • Kreacja: Przestrzeń
  • Planowanie i zakup mediów: Blueway Com
  • 1
„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”

„Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” – przekonuje STS

25 września 2020