0 6 0 14.09.2021„Zmień ego na eko!“ – zachęca Zarząd Transportu Metropolitalnego w kampanii na Europejski Tydzień Mobilności„Zamień ego na eko” – pod taki hasłem ZTM, śląski organizator komunikacji miejskiej będzie prowadził kampanię promującą ekologiczny transport publiczny. Akcja ruszyła z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności.
0 1 0 14.09.2021Spadek obrotów w sklepach tradycyjnych w sierpniu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoZ najnowszych danych M/platform wynika, że sierpień 2021 przyniósł spadek obrotów w handlu tradycyjnym w ujęciu rok do roku. Jak pokazuje badanie, kupujemy rzadziej i mniej podczas jednego procesu zakupowego. Niestety więcej płacimy.
0 1 0 14.09.2021ARC Rynek i Opinia: Polacy obawiają się zmian klimatycznych86% Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76% obawia się jego skutków. Badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne, jak i działania człowieka. Jednak tylko 16% uważa, że każdy z nas może mieć wpływ na sytuację klimatyczną. Najwięcej osób (36%) twierdzi, że realnie przeciw zmianom klimatycznym mogą coś zrobić najbogatsze kraje świata – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego pod patronatem merytorycznym Go Responsible.
0 1 0 14.09.2021Młodzi chętnie kontynuują tradycję przygotowywania przetworów – pokazuje badanie Barometr ProvidentaPolacy kochają przetwory – po raz kolejny pokazało cykliczne badanie Barometr Providenta. Za specjałami ze słoika nie przepada 3 proc. respondentów. Choć ulubionym przysmakiem Polaków w każdym wieku są kiszone ogórki, można zauważyć, że im młodsi badani, tym większa słabość do słodkich, owocowych smaków.
0 3 0 14.09.2021Konkurs niezależnej kreacji Kreatura – ruszyły zgłoszenia do 25. edycjiDo 14 października twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji Kreatura 2021. W tym roku organizatorzy zapraszają do konkursu również młodych freelancerów, którzy mogą zgłosić się bezpłatnie pod warunkiem, że mają nie więcej niż 26 lat.
0 1 0 13.09.2021Co trzeci dorosły Polak popiera działania rządu w odpowiedzi na kryzys na granicy z Białorusią. Wyniki badaniaOd 2 września przy pasie granicznym z Białorusią obowiązuje stan wyjątkowy, który został wprowadzony na mocy rozporządzenia prezydenta Polski. Rozporządzenie to jest odpowiedzią na sytuację na granicy, gdzie aktualnie przebywa grupa migrantów próbujących dostać się do Polski. Firma Inquiry zbadała, jak na sytuację na granicy polsko-białoruskiej zapatrują się Polacy i co myślą o działaniach podjętych w tym zakresie.
0 1 0 13.09.2021Filmy Disneya w 2021 r. zadebiutują wyłącznie w kinachDisney rezygnuje z jednoczesnych premier filmów w kinach i na platformie streamingowej. Produkcje w 2021 r. będą wyświetlane na dużym ekranie przez 45 dni, zanim zostaną udostępnione online. Część filmów pojawi się wyłącznie w kinach.
0 4 0 13.09.2021W pandemii Polacy szukają finansowego bezpieczeństwa – pokazuje badanie firmy Blue MediaW czasie pandemii wielu Polaków przekonało się do zdalnych usług. Coraz chętniej robimy zakupy przez Internet, pracujemy zdalnie, korzystamy z rozrywki online (np. serwisów streamingowych). Z badania „Finanse Polaków w czasie pandemii”, zrealizowanego dla operatora płatności Blue Media przez agencję badawczą Satisface wynika jednak, że staliśmy się ostrożniejsi, korzystając z usług instytucji finansowych i fintechów. Coraz baczniej przyglądamy się także globalnym koncernom technologicznym.
0 4 0 13.09.2021Maciej Zakościelny ambasadorem marki True Men Skin CareMaciej Zakościelny zaangażuje się w rozwój polskiej pielęgnacyjnej marki dla mężczyzn True Men Skin Care. Aktor filmowy, teatralny i telewizyjny został jej ambasadorem, stając się jednocześnie akcjonariuszem spółki FerrumLabs, właściciela marki.
1 3 0 13.09.2021SuperMenu Anny Lewandowskiej startuje z kampanią wizerunkowąCatering dietetyczny SuperMenu ruszył z kampanią wizerunkową. Udział w niej wzięła ambasadorka i założycielka marki, Anna Lewandowska. Hasło działań to „Jedz super, poczuj się super”.