0 2 0 0 0 3.12.2019Wirtualni influencerzy z prawie trzykrotnie wyższym współczynnikiem zaangażowania niż realniWirtualni influencerzy na Instagramie angażują prawie trzykrotnie lepiej niż ci realni. To główny wniosek z badania firmy HypeAuditor.
1 1 0 0 0 3.12.2019„Dziwny człowiek, który chce zakraść się do naszych domów” – św. Mikołaj w globalnej kampanii Coca-ColiCoca-Cola rozpoczęła globalną kampanię świąteczną. W spocie pokazuje św. Mikołaja, nazywając go „dziwnym człowiekiem z tajemniczej krainy, który chce zakraść się do naszych domów”.
1 2 0 0 0 3.12.2019Canal+ i Netflix ze wspólną ofertą3 grudnia Canal+ oraz Netflix rozpoczęły współpracę. Przedstawiają polskim klientom ofertę, która łączy Canal+ i Netflix w jednym pakiecie. Klienci, którzy skorzystają z oferty łączonej, będą mogli otrzymać dodatkowo dostęp do Netflixa na 12 miesięcy w prezencie.
0 1 0 0 0 3.12.2019Tomasz Zubilewicz zapowiada pogodę dla „Death Stranding”8 listopada premierę miała gra „Death Stranding”, stworzona przez Kojima Productions na Playstation. Do promocji tytułu w Polsce zaangażowano prezentera Tomasza Zubilewicza. W charakterystyczny sposób zapowiada on pogodę.
0 1 0 0 1 3.12.2019„Voice in Poland – u progu rewolucji głosowej”. Publikacja IAB PolskaPublikacja została przygotowana przez grupę roboczą mobile marketing działającą w ramach IAB Polska. W dziewięciu rozdziałach przedstawiono najważniejsze aspekty funkcjonowania systemów głosowych i ich wpływ na rozwój reklamy mobilnej w Polsce.
1 1 0 0 0 3.12.2019Lewandowski, Neymar Jr. i Cafu w filmie Qatar Airways prezentują zasady bezpieczeństwa na pokładzie samolotuLinie lotnicze Qatar Airways przygotowały kilkuminutowy film, w którym w niebanalny sposób prezentują instrukcje bezpieczeństwa na pokładzie samolotu. W wideo wystąpili piłkarze, w tym Robert Lewandowski, Neymar Jr. i Marcos Evangelista de Morais, znany jako Cafu.
1 1 0 0 2 3.12.2019Znani Polacy zachęcają do korzystania z polskich produktów i usług w kampanii „Wybieram 590 – sobota dla Polski”Joanna Jabłczyńska, Maciej Kurzajewski, Jacek Lenartowicz i Anna Popek – to tylko niektóre osoby znane z przestrzeni publicznej, które wspierają ogólnopolską kampanię „Wybieram 590 – sobota dla Polski”. Punktem kulminacyjnym będzie sobota, 7 grudnia. Organizatorzy, partnerzy i ambasadorzy kampanii zachęcają Polaków, żeby tego dnia podczas zakupów sięgali po polskie produkty oraz usługi i w ten sposób wspierali rozwój kraju.
0 4 0 0 0 3.12.2019„Twoje światła – nasze bezpieczeństwo”. Policja na nośniku DOOH ostrzega przed niesprawnym oświetleniem samochoduPolska Policja wraz z firmą Screen Network przeprowadziła akcję „Twoje światła – nasze bezpieczeństwo” z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i ekranu DOOH. W kampanii zastosowano 165-metrową kurtynę LED znajdującą się na elewacji centrum handlowego w Warszawie. Spersonalizowany komunikat odtwarzany był w momencie wykrycia wśród stojących na światłach pojazdów samochodu z uszkodzonym lub niedziałającym oświetleniem.
0 2 0 0 0 2.12.2019Carrefour otwiera w Warszawie sklep czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniuSieć Carrefour uruchomiła pierwszy sklep w formacie samoobsługowym. Jest on zlokalizowany w Warszawie przy ul. Światowida 18. Działa 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Nowy format adresowany jest do mieszkańców Białołęki poszukujących artykułów pierwszej potrzeby oraz tzw. klientów trafficowych.
1 2 0 0 0 2.12.2019TK Maxx w świątecznej kampanii rekomenduje markowe prezentyW tegorocznej odsłonie kampanii świątecznej sklepy TK Maxx zachęcają do kupowania prezentów w bardziej przemyślany sposób i sięgania po markowe upominki. Spot pojawił się w telewizji 2 grudnia, a towarzyszyć mu będą reklamy radiowe oraz działania w mediach społecznościowych.