2 2 0 0 1 12.11.2020Idealne święta według Apartu. Reklama z udziałem Sochy, Lewandowskiej i WieniawyMarka biżuteryjna Apart rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Do grona ambasadorek brandu dołączyły Anna Lewandowska i Julia Wieniawa. Razem z Małgorzatą Sochą występują w niemal 4-minutowym spocie.
0 3 0 0 0 12.11.2020Billboardowe prace na drugą falę epidemii przedstawia Galeria RuszListopad to jeden z najbardziej ponurych miesięcy. W tym roku ta ponurość jest jeszcze bardziej widoczna. Wraz z drugą falą epidemii i pogłębiającymi się ciemnościami zmęczenie, zniecierpliwienie i zdesperowanie gwałtownie narastają. Nasza codzienna rzeczywistość zaczyna toczyć się pod sztandarem AA, czyli permanentnego armagedonu i apokalipsy – podkreśla Galeria Rusz.
1 1 0 0 0 12.11.2020Kobiety w spocie ruchu Polska 2050 mówią, czym dla nich jest NiepodległaRuch Polska 2050 zainicjowany przez Szymona Hołownię zrealizował spot z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Pojawiające się w nim kobiety mówią, czym dla nich jest Niepodległa.
1 1 0 0 0 12.11.2020Olimp Sport Nutrition ze spotem na Święto NiepodległościMarka Olimp Sport Nutrition zrealizowała spot z okazji Święta Niepodległości. Wystąpili w nim m.in. Mariusz Pudzianowski, Katarzyna Dziurska, Piotr Lisek i Robert Karaś, recytując wiersz „Kto Ty jesteś? Polak mały”.
1 2 0 0 0 12.11.2020Empik reaguje na zamieszki podczas Marszu NiepodległościMarsz Niepodległości miał w tym roku burzliwy przebieg. Między innymi pod lokalem Empiku w Warszawie demonstranci używali rac. Do tej groźnej sytuacji Empik Bilety odniósł się humorystycznym postem na Facebooku.
0 1 0 0 0 10.11.2020Inquiry: Polacy za zniesieniem zakazu handlu w niedzieleZdaniem Polaków centra handlowe to bezpieczne miejsca. W ciągu ostatniego miesiąca galerię handlową odwiedziło 62% badanych i zdecydowana większość z nich (77%) czuła się bezpiecznie podczas wizyty. Za zniesieniem zakazu handlu w niedzielę opowiada się 59% Polaków. W opinii 68% przywrócenie niedziel handlowych pozwoliłoby sklepom odrobić straty z okresu zamknięcia, 67% uważa, że ułatwiłoby to robienie zakupów, a 50% ankietowanych sądzi, że dodatkowo zwiększyłoby bezpieczeństwo związane z przebywaniem w galeriach handlowych.
1 1 0 0 0 10.11.2020„W święta kolej przejść na ty” – świąteczny pociąg z piwem w kampanii TyskiegoRuszyła bożonarodzeniowa kampania piwa Tyskiego „W święta kolej przejść na ty”. Działania promuje utrzymany w świątecznej atmosferze spot z parowym pociągiem i jego pasażerami. Inspiracją reklamy jest prawdziwa linii kolejowa, która funkcjonuje w Browarze w Tychach od 1893 r. do dziś.
0 3 0 0 0 10.11.2020Szwedzki bank tworzy ubrania do pracy z domuSzwedzki Nordax Bank stworzył własną kolekcję odzieży do pracy z domu. Work from Home Collection została przygotowana we współpracy z projektantkami Sissel Kärneskog i Marie Isacson.
1 1 0 0 2 10.11.2020Przedziwna reklama kebaba z BydgoszczyBydgoski lokal KC Kebab & Chicken zaprezentował krótki film, który podbił serca internautów. Niektórzy deklarują nawet, że jak tylko skończy się pandemia, przyjadą do Bydgoszczy na kebab.
0 1 0 0 0 10.11.2020Naruciak, DisStream i inni polscy influencerzy w kampanii AliExpressu na Dzień SinglaAdam „Naruciak” Zimmermann i Norbert „DisStream” Gierczak wraz z czternastoma innymi polskimi influencerami wezmą udział w kampanii firmy AliExpress w Polsce. Z okazji przypadającego na 11 listopada Dnia Singla polscy twórcy internetowi będą promowali m.in. nowe funkcje aplikacji mobilnej.