Makro Polska w świątecznej kampanii zachęca do wspierania lokalnej gastronomii
  • 1
  • 1
20.11.2020

Makro Polska w świątecznej kampanii zachęca do wspierania lokalnej gastronomii

Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczęła kampanię „Daj swojej kuchni odpocząć”. Celem jest zachęcenie klientów do zamawiania świątecznych dań w restauracjach działających w ich okolicy. Kampania odbywa się w ramach globalnej akcji w 18 krajach, w których obecna jest Metro Group.

Sektor gastronomii został szczególnie mocno dotknięty skutkami pandemii Covid-19. W Polsce spadek przychodów lokali sięgnął kilkudziesięciu procent. Ze względu na ograniczenia rządowe, a także niepewność konsumentów perspektywy biznesowe dla niezależnych właścicieli firm na najbliższe miesiące nie wyglądają obiecująco. Aby wesprzeć klientów z sektora HoReCa, Makro Polska rozpoczęło kampanię nawiązującą do świąt Bożego Narodzenia. „Daj swojej kuchni odpocząć” to tytuł akcji zachęcającej do tego, aby w tym roku zamówić świąteczne przysmaki z lokalnej restauracji.

Główne przesłanie kampanii przedstawiono w spocie podkreślającym nowe wyzwania, z jakimi wszyscy mierzymy się w codziennym życiu w ostatnich miesiącach. Dzięki niemu sieć hurtowni ma nadzieję wspomóc zamawianie dań z restauracji w okresie świąteczno-noworocznym, a tym samym pozytywnie wpłynąć na wielkość obrotów lokalnych biznesów gastronomicznych.

Film można oglądać na profilach Makro Polska w mediach społecznościowych. Globalna kampania reklamowa „Daj swojej kuchni odpocząć” zostanie pokazana w 18 krajach, w których działa Metro Group.

Obok tej kampanii Makro Polska realizuje także akcję „Zamów na wigilijny stół” w ramach swojego programu odpowiedzialności społecznej „Polskie skarby kulinarne”. Dzięki niej restauracje zaangażowane w  program przygotują specjalne świąteczne dania czerpiące z najlepszych tradycji kuchni polskiej. Będzie można je zamówić z dostawą wprost na wigilijny stół. Sieć hurtowni zachęci przy tej okazji także do przekazania życzeń świątecznych ulubionym szefom kuchni.

Pomysł i realizacja kampanii bożonarodzeniowej: agencja Serviceplan z Hamburga.

  • 1
Makro Polska

Makro Polska zachęca do zamawiania świątecznych dań z restauracji

20 listopada 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2020

Polska firma zwycięzcą rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2020”

W 21. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej 30 proc. miejsc zajmują spółki z Polski. Wiodą one też prym w pierwszej dziesiątce, gdzie przypadła im połowa miejsc. Na czele całego rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe” znalazła się polska firma Packhelp. Na przestrzeni ostatnich czterech lat dynamika wzrostu przychodów wszystkich firm technologicznych z rankingu wyniosła 1460 proc.

19 listopada 2020