Makro Polska w świątecznej kampanii zachęca do wspierania lokalnej gastronomii - Marketing przy Kawie
Makro Polska w świątecznej kampanii zachęca do wspierania lokalnej gastronomii
  • 1
  • 1
20.11.2020

Makro Polska w świątecznej kampanii zachęca do wspierania lokalnej gastronomii

Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczęła kampanię „Daj swojej kuchni odpocząć”. Celem jest zachęcenie klientów do zamawiania świątecznych dań w restauracjach działających w ich okolicy. Kampania odbywa się w ramach globalnej akcji w 18 krajach, w których obecna jest Metro Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 listopada 2020

  • 0
  • 2
  • 0
20.11.2020

Polska firma zwycięzcą rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2020”

W 21. edycji rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej 30 proc. miejsc zajmują spółki z Polski. Wiodą one też prym w pierwszej dziesiątce, gdzie przypadła im połowa miejsc. Na czele całego rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe” znalazła się polska firma Packhelp. Na przestrzeni ostatnich czterech lat dynamika wzrostu przychodów wszystkich firm technologicznych z rankingu wyniosła 1460 proc.

19 listopada 2020