1 1 27.01.2021Amazon wchodzi do Polskie-commerce zarządzanie markąAmazon planuje uruchomienie serwisu Amazon.pl. Panel sprzedawcy Seller Central Polska jest już dostępny.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55939 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 1
0 1 1 27.01.2021Żywiec Zdrój wybrał Cut The Mustard do obsługi w mediach społecznościowychObsługą marki Żywiec Zdrój w mediach społecznościowych zajmie się Cut The Mustard. Z końcem minionego roku agencja wygrała przetarg.
0 1 1 27.01.2021Twitter kupił platformę do newsletterówTwitter nabył Revue. To usługa, dzięki której użytkownicy mogą rozpocząć publikowanie newsletterów.
1 5 1 27.01.2021Michał Żebrowski jak Jan Skrzetuski po przegranym zakładzie z Borysem Szycem w spocie McDonald’sMcDonald’s powraca z kolejną odsłoną kampanii burgerów Maestro z udziałem duetu Borys Szyc i Michał Żebrowski. Nowy spot jest kontynuacją historii, w której aktorzy zakładali się, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry, jak ten z ulubionej burgerowni Michała.
0 11 1 27.01.2021Eviva l’arte. Matejko, Boznańska, Witkacy, Malczewski – dzieła polskich malarzy na ubraniach MedicineMarka odzieżowa Medicine stworzyła kolekcję Eviva l’arte. Ma to być ukłon w stronę polskiego malarstwa. Na ubraniach pojawiły się dzieła m.in. Jana Matejki, Jacka Malczewskiego, Edwarda Okunia, Olgi Boznańskiej czy Stanisława Ignacego Witkiewicza.