1 1 0 0 0 16.02.2022Polsat prezentuje spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r.Telewizja Polsat przygotowała spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r. Można w nim zobaczyć gwiazdy programów i seriali stacji.
0 9 0 0 0 16.02.2022Aktywiści Greenpeace przerobili billboard o cenach prąduPod osłoną nocy aktywiści klimatyczni Greenpeace przerobili billboard, który w ramach kampanii koncernów energetycznych stanął przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Jak tłumaczą, w ten sposób chcieli sprostować manipulacje, jakich dopuściły się spółki Skarbu Państwa w tzw. kampanii żarówkowej.
1 6 0 0 0 15.02.2022Smok ostrzega o smogu w centrum WarszawyNa ekranach w centrum Warszawy rozpoczęła się akcja informacyjna, w ramach której smok ostrzega o złej jakości powietrza. Wykorzystano w niej animację 3D i dane pobierane w czasie rzeczywistym.
0 2 0 0 0 15.02.2022Marketplaces to 62% globalnego rynku e-commerce. Raport Inquiry i Wiadomości HandlowychPlatformy typu marketplace to prawdziwi liderzy w e-commerce. Obecnie stanowią 62% globalnego rynku e-handlu. Prognozy rynkowe mówią, że rynek marketplaces może w najbliższych latach urosnąć nawet do poziomu 75% całego e-commerce. Platformy podbiły Internet w Polsce i na całym świecie, dając szansę sprzedaży w Internecie praktycznie każdemu. Agencja badawcza Inquiry wraz z Wiadomościami Handlowymi publikują analizę tego segmentu.
0 1 0 0 0 15.02.2022Ponad 12 mln zł na kampanię o cenach energiiSzymon Jadczak z portalu Wirtualna Polska ustalił, że kampania Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie kosztowała ponad 12 mln zł. Jej autorzy na billboardach i w reklamach telewizyjnych obwiniają Unię Europejską o wysokie ceny prądu.
0 1 0 0 0 15.02.2022Ambient Days na początku marcaAmbient Days to trzydniowa konferencja marketingowa dla społeczności akademickiej SGH. Poświęcona jest poszerzaniu wiedzy o marketingu niestandardowym. Będzie odbywała się zdalnie od 1 do 3 marca 2022 r. Udział w niej jest otwarty dla wszystkich i bezpłatny.
1 1 0 0 0 15.02.2022Joanna Jędrzejczyk promuje inwestowanie z XTBDom maklerski XTB rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje oferowane przez siebie rozwiązania inwestycyjne. W spotach wystąpiła Joanna Jędrzejczyk, zawodniczka sztuk walki, pierwsza Polka w UFC oraz trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim.
0 1 0 0 0 14.02.2022PZU rozstrzygnęło przetarg na stałą obsługę w zakresie identyfikacji wizualnejWygrała go agencja Czteryczwarte. Przedmiotem umowy jest szeroko pojęty branding. Firma będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty z tego obszaru.
0 1 0 0 0 14.02.2022Grupa Lotos wybrała MediaHub do obsługi mediowejJesienny przetarg na kompleksową obsługę mediową Grupy Lotos wygrała agencja MediaHub. Umowa obejmuje strategiczne planowanie oraz zakup mediów on- i offline.
0 1 0 0 0 14.02.2022Wzrost zatrudnienia w marketingu w 2022 r. Badanie Global Marketing Index Warc DataZespoły marketingowe rozwijają się, a trend ten przyspieszył do nowego maksimum w styczniu 2022 r. – wynika z danych z Global Marketing Index Warc Data. Globalny poziom zatrudnienia odnotował wartość indeksu 65,9.