1 2 0 26.04.2023Tyskie wprowadziło do sklepów piwo Kanału SportowegoLimitowana edycja piwa Sport Lager powstała we współpracy marki Tyskie i Kanału Sportowego trafiła do sieci sklepów Żabka. Jest to pierwsza współpraca w tej kategorii produktowej, która promuje ideę „Jesteśmy na Ty”.
1 1 0 26.04.2023„The Only T in Skechers” – Mr. T w kampanii butów SkechersMr. T, aktor występujący w serialu „Drużyna A”, wystąpił w reklamie butów Skechers. Ma ilustrować wyjaśnienie, dlaczego w nazwie marki nie ma litery „t”.
0 1 0 26.04.202313 września kolejna edycja wydarzenia CSR i ESG – od ludzi dla ludziTegoroczna edycja wydarzenia „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi” jeszcze bardziej niż przed rokiem skupia się na potrzebie budowania relacji, otwartości i networkingu. Tym razem w przestrzeni Expo Kraków spotkają się osoby ze świata biznesu, NGO i środowiska technologicznego. Będą wymieniać się doświadczeniami, inspirować i wprowadzać zmiany w najbliższym otoczeniu oraz kreować nowe rozwiązania z obszaru działań społecznych.
1 6 0 26.04.2023Powstała pierwsza lalka Barbie z zespołem DownaW sprzedaży pojawiła się lalka Barbie przedstawiająca kobietę z zespołem Downa. To kolejna lalka firmy Mattel z linii Fashionistas. Jest to linia lalek tworzonych w duchu różnorodności: o różnych kolorach skóry, sylwetkach, także z niepełnosprawnościami.
0 1 0 26.04.2023Narodowy Bank Polski laureatem nagrody Central Banking’s Currency Manager AwardW ocenie jury Narodowy Bank Polski poradził sobie w sytuacji zwiększonej presji inflacyjnej, szybkich zmian technologicznych, gospodarczych i środowiskowych. Doceniono też szereg działań pomocowych podejmowanych na rzecz Ukrainy.
1 2 0 25.04.2023Kampania miksu piwa i lemoniady Hardmade YuzuKampania Hardmade Yuzu ruszyła 24 kwietnia i potrwa do końca sierpnia. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. W planach są kolejne działania.
0 1 0 25.04.2023Kampanie dwóch marek własnych Rossmanna przygotuje Hand MadeRossmann nawiązał współpracę z agencją reklamową Hand Made. Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii dwóch marek własnych drogerii – Babydream i Domol.
0 4 0 25.04.2023Kolejna kampania Nest Banku z rysunkowymi superbohateramiRuszyła kolejna odsłona nowej platformy komunikacyjnej Nest Banku. Tym razem w spocie pojawia się superbohaterka-przedsiębiorczyni, która walczy z wysoką ratą kredytu.
0 1 0 25.04.2023Sales is the Queen – konferencja o sprzedaży już 17 maja17 maja odbędzie się pierwsza w Bielsku-Białej konferencja poświęcona sprzedaży – Sales is the Queen. W Bielskim Centrum Kultury spotkają się praktycy sprzedaży, twórcy narzędzi optymalizujących procesy sprzedażowe, a także pasjonaci nowych technologii. Podyskutują o roli sztucznej inteligencji w procesach sprzedażowych.
1 1 0 25.04.2023Małgorzata Kożuchowska, Maciej Musiałowski, Natalia Kukulska w kampanii na rzecz czytelnictwaW Światowym Dniu Książki i Praw Autorskich wystartowała nowa odsłona kampanii Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0, pod hasłem „Czytanie ma tylko dobre strony”. Jej bohaterami są mole książkowe, których perypetie odkrywamy w animowanym miniserialu.