1 1 0 0 1 10.02.2022„Chcemy bawić się dalej” – TVN7 zachęca do pisania skarg do KRRiT w sprawie nieprzedłużenia koncesjiRozpoczęła się kampania informacyjna związana z koncesją dla TVN7. W spocie gwiazdy stacji zapraszają do wspólnej zabawy, a także przypominają, że kanał rozrywkowy może niedługo zakończyć nadawanie. Kampania została zainicjowana przez nadawcę w związku z przedłużającym się procesem rekoncesyjnym.
0 9 0 0 0 10.02.2022Wyniki badania Mediapanel za styczeń 2022 r.Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za styczeń 2022 r.
0 2 0 0 0 9.02.2022Adidas prezentuje nagie piersi w nowej kampanii promującej różnorodność i biustonoszeMarka Adidas rozpoczęła kampanię „Wsparcie to podstawa”. Promuje w niej biustonosze sportowe, a jednocześnie podkreśla wartość różnorodności. Na stronie firmy widnieje banner reklamowy ze zdjęciem 41 par nagich kobiecych piersi.
4 4 0 0 0 9.02.2022Mirosław Zbrojewicz jako rak w kampanii 1% Fundacji IskierkaAktor Mirosław Zbrojewicz pomaga chorym dzieciom wygrać z chorobą nowotworową. Właśnie ruszyła kampania społeczna „Pomóż nam oswajać raka” Fundacji Iskierka z jego udziałem.
1 1 0 0 0 9.02.2022„Wygodny parking, szerokie alejki i kasy samoobsługowe” – Lidl zachęca do zakupów w swoich sklepachCo skłania nas do robienia zakupów w jednym konkretnym sklepie? Czy głównym powodem jest lokalizacja, niskie ceny, a może świeżość produktów i szeroki asortyment? W nowej kampanii sieć Lidl Polska przekonuje, że oprócz atrakcyjnych ofert cenowych proponuje klientom szereg innych udogodnień, które sprawiają, że kupujący z chęcią powrócą do jej sklepów.
0 1 0 0 0 9.02.2022Startuje ogólnopolski konkurs Polish Contact Center Awards skierowany do specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientemPolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB skonsolidowało konkursy dla specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientem pod nazwą Polish Contact Center Awards (PCCA). Zgłoszenia można nadsyłać do 14 lutego.
1 1 0 0 0 9.02.2022„Otwórz swój największy sklep” – ruszyła kampania AllegroAktorka tworząca wzory pościeli czy dziennikarz ze sklepem z aromaterapią? Okazuje się, że za wynikami sprzedażowymi na Allegro kryją się ciekawe drogi do sukcesu sprzedawców. I właśnie o początkach biznesów opowiadają oni sami w nowej kampanii „Otwórz swój największy sklep”.
0 4 0 0 0 9.02.2022Google uruchamia w Polsce platformę Showcase. Będzie płacił mediom za treściGoogle uruchomił w Polsce nowy produkt i jednocześnie program licencjonowania treści dla wydawców informacyjnych – Showcase. Do programu przystąpiło 27 wydawców, m.in. „Wprost”, wPolityce.pl, naTemat czy Niezależna.pl.
1 1 0 0 0 9.02.2022„TMT Predictions 2022”. Prognozy dla sektorów technologii, mediów i telekomunikacjiWśród globalnych trendów, które mogą mieć największy wpływ na firmy i konsumentów w nadchodzącym roku, eksperci Deloitte w raporcie „Technology, Media & Telecommunications Predictions 2022” wymieniają: przedłużające się braki w produkcji półprzewodników, rozwój sztucznej inteligencji i związane z tym zabiegi regulacyjne, a także wzmożone zainteresowanie wielu rządów i funduszy venture capital rozwojem technologii obliczeń kwantowych.
1 1 0 0 0 9.02.2022Czekając na normalność, Tyskie startuje z kampanią „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty”Tyskie wystartowało z kampanią, która wraz z nadchodzącą wiosną ma przynosić nadzieję i przypominać o radości z bliskich spotkań. Jej głównym nośnikiem jest spot. Akcja przypomina o wadze ponadczasowych wartości, takich jak więzi z bliskimi i wspólnota. Mówi też o emocjach towarzyszących prawdziwym relacjom.