Espresso

10 lutego 2022

9 lutego 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2022

„Wygodny parking, szerokie alejki i kasy samoobsługowe” – Lidl zachęca do zakupów w swoich sklepach

Co skłania nas do robienia zakupów w jednym konkretnym sklepie? Czy głównym powodem jest lokalizacja, niskie ceny, a może świeżość produktów i szeroki asortyment? W nowej kampanii sieć Lidl Polska przekonuje, że oprócz atrakcyjnych ofert cenowych proponuje klientom szereg innych udogodnień, które sprawiają, że kupujący z chęcią powrócą do jej sklepów.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2022

„TMT Predictions 2022”. Prognozy dla sektorów technologii, mediów i telekomunikacji

Wśród globalnych trendów, które mogą mieć największy wpływ na firmy i konsumentów w nadchodzącym roku, eksperci Deloitte w raporcie „Technology, Media & Telecommunications Predictions 2022” wymieniają: przedłużające się braki w produkcji półprzewodników, rozwój sztucznej inteligencji i związane z tym zabiegi regulacyjne, a także wzmożone zainteresowanie wielu rządów i funduszy venture capital rozwojem technologii obliczeń kwantowych.

Poprzednie Następne