Artykuły o fuzji Orlenu i Lotosu mogły kosztować nawet 3,7 mln zł
  • 0
  • 1
20.01.2022

Artykuły o fuzji Orlenu i Lotosu mogły kosztować nawet 3,7 mln zł

17 stycznia na pierwszych stronach wielu polskich gazet ukazał się artykuł reklamowy promujący fuzję Orlenu i Lotosu, a także zdjęcie Daniela Obajtka. Jak podaje portal Next.gazeta.pl, powołując się na dane firmy Kantar, promocja mogła kosztować nawet 3,7 mln zł. Dokładną kwotę jednak trudno oszacować ze względu na rabaty udzielane przez wydawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51617 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2022

Dla centrów handlowych w Polsce nadchodzi czas wielkiej próby – uważają eksperci GfK

W opinii ekspertów firmy badawczej GfK centra handlowe działające na polskim rynku stoją przed dużym wyzwaniem. Aby utrzymać klientów w obliczu rosnącej ofensywy e-commerce, obiekty te muszą przejść głęboką przemianę. Wiąże się to m.in. z koniecznością silniejszego niż dotychczas wyróżnienia i różnicowania oferty oraz koniecznością ciągłego zaskakiwania klientów.

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2022

Monika Brodka dyrektor kreatywną, scenarzystką i reżyserką w projekcie marek Dell i Intel

W ramach projektu „XPS Revolt” we współpracy z markami Dell i Intel Monika Brodka stworzy film, w którym wykorzysta cztery najlepsze prace konkursowe zgłoszone przez twórców działających w nowych mediach. Piosenkarka wcieli się w role dyrektor kreatywnej, scenarzystki i reżyserki krótkiej impresji wideo, która ma w symboliczny sposób pokazać zjawiska wpływające na każdego twórcę: piękno, wolność, moc twórczą. Kompletuje w tym celu wirtualny team kreatywny, który ciekawymi zgłoszeniami konkursowymi wzbogaci tę produkcję.