Espresso

20 stycznia 2022

19 stycznia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2022

Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022

Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch obszarach kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów. Zgłaszający się mają szansę na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2022

Średnie koszty reklamowe z Facebooka i Instagrama w 2021 r. Sotrender podsumował wydatki

Sotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 r. W analizie znalazły się m.in.: średni dzienny koszt wyświetlania reklamy w ekosystemie Facebooka, średnie CPC i CPM dla każdego miesiąca ubiegłego roku, procentowy podział wydatków na reklamy z uwzględnieniem celu reklamowego, a także dane dotyczące najniższych i najwyższych wskaźników CPC i CPM w wybranych branżach.

Poprzednie Następne