2 4 0 0 0 5.05.2020Coca-Cola powoli przywraca działania reklamoweZ końcem marca z powodu pandemii koronawirusa Coca-Cola wstrzymała działania reklamowe. Teraz powoli je przywraca.
0 1 0 0 0 5.05.2020„Koronakryzys 2020” – największe wyzwania reputacyjne według LighthouseZmiany w krajobrazie największych wyzwań reputacyjnych stojących przed firmami i markami w epoce koronawirusa podsumowane zostały w raporcie przygotowanym przez Lighthouse. Publikacja dotyczy zagrożeń wynikających z dynamicznych przemian gospodarczych i społecznych zachodzących w ciągu ostatnich miesięcy i związanych ze skutkami pandemii.
0 1 0 0 0 5.05.2020IAB Mixx Awards 2020 – ruszyły zgłoszeniaRuszyły zgłoszenia do 14. edycji IAB Mixx Awards. Można nadsyłać je do 10 czerwca 2020 r.
0 8 0 0 0 5.05.2020Nowe logo OLXNowe logo, odświeżony wygląd aplikacji i prostsza obsługa – tak prezentuje się nowa odsłona marki OLX. Serwis zapowiedział również, że zamiast prowadzić kampanię marketingową, wesprze walkę z koronawirusem.
0 3 0 0 0 5.05.2020Rynek influencerów w Polsce według reklamodawców. Raport ReachaBlogger.plNieco ponad 1/4 marek wstrzymała działania w obszarze influencer marketingu w czasie epidemii. Jednocześnie prawie taki sam odsetek zamierza tego typu działania poszerzyć – wynika z badania „Koronawirus a rynek influencerów w Polsce”, przeprowadzonego w drugiej połowie kwietnia przez platformę ReachaBlogger.pl.
0 1 0 0 0 5.05.2020„Pokolenie, nie kadencja” – zielony mural Szymona HołowniKandydujący na prezydenta RP Szymon Hołownia zaprezentował w Warszawie mural. Ma on symbolizować Polskę oraz ideę wyznawaną przez samego kandydata: „Pokolenie, nie kadencja”.
0 1 0 0 0 4.05.2020„Obronimy Polskę plus” – spot wyborczy Andrzeja DudyAndrzej Duda zaprezentował spot wyborczy. Wypowiadają się w nim beneficjenci programów socjalnych PiS.
0 3 0 0 0 4.05.2020„Rzeczpospolita” zamierza powstrzymać epidemię dezinformacji. Ruszyła kampania „Odporni na dezinformację”Rozprzestrzeniają się jak wirus, a nieumiejętność odróżnienia ich od sprawdzonych informacji to problem społeczny, który nasilił się w czasie epidemii koronawirusa. „Odporni na dezinformację” to kampania „Rzeczpospolitej”, która ma zwiększyć społeczną odporność na fake newsy.
4 1 0 0 0 4.05.2020Ciężarówki Lidla w opuszczonych portugalskich miastachLidl Portugal w czasie pandemii rozpoczął kampanię „Mais para si” („Więcej dla Ciebie”). W czterech krótkich spotach pokazuje swoje ciężarówki przejeżdżające przez wyludnione ulice miast.
0 2 0 0 0 4.05.2020Grzegorz Krychowiak został ambasadorem System 3E i Dom 3EGrzegorz Krychowiak został ambasadorem, a także inwestorem inteligentnej technologii budowlanej System 3E i spółki wykonawczej Dom 3E. Piłkarz objął akcje spółki i będzie ją wspierał swoim wizerunkiem, biorąc udział w kampaniach promocyjnych, społecznych i edukacyjnych.