0 1 0 0 0 20.01.2022Canonowi brakuje chipów do tonerów, więc mówi klientom, jak pokonać własne zabezpieczeniaFirmy na całym świecie mierzą się z problemem niedoboru półprzewodników potrzebnych do produkcji sprzętu elektronicznego. Canon podpowiada swoim użytkownikom, jak obejść zabezpieczenia w drukarkach, by móc używać tonerów bez chipów.
0 9 0 0 0 20.01.2022W sklepach 4F pojawią się strefy z ubraniami z drugiej rękiObieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń projektu „Change” marki 4F. Inicjatywa OTCF prowadzona jest w partnerstwie z firmą Ubrania do Oddania, zajmującą się odbieraniem niepotrzebnych ubrań z domów Polaków i cyrkularnym wprowadzaniem ich do drugiego obiegu. W ramach działań w sklepach 4F pojawią się strefy z używaną odzieżą.
1 1 0 0 0 19.01.2022Wystartował Performance Marketing Diamonds CEE 2022Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch obszarach kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów. Zgłaszający się mają szansę na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.
0 2 0 0 0 19.01.2022Średnie koszty reklamowe z Facebooka i Instagrama w 2021 r. Sotrender podsumował wydatkiSotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 r. W analizie znalazły się m.in.: średni dzienny koszt wyświetlania reklamy w ekosystemie Facebooka, średnie CPC i CPM dla każdego miesiąca ubiegłego roku, procentowy podział wydatków na reklamy z uwzględnieniem celu reklamowego, a także dane dotyczące najniższych i najwyższych wskaźników CPC i CPM w wybranych branżach.
0 2 0 0 0 19.01.2022Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 r.W 2021 r. utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia. Pozostaje ono jednym z mediów, które są najpopularniejsze wśród Polaków. Codziennie gromadzi ponad 20 mln słuchaczy. Każdego tygodnia jest to 26,6 mln osób.
0 2 0 0 0 19.01.2022Ikea stworzy sofę Loafa w kształcie chleba?Estoński raper Tommy Cash, którego na Instagramie obserwuje niemal milion internautów, poinformował, że Ikea obiecała, że jeśli uda mu się zdobyć 10 tys. komentarzy pod postem, stworzy sofę w kształcie chleba. Wpis zebrał 12,3 tys. reakcji.
0 1 0 0 0 19.01.2022Jak rzeczowo rozmawiać o brand purpose? Brytyjski instytut praktyków reklamy przedstawia 5 sposobówThe Institute of Practitioners in Advertising (IPA) opublikował raport „Effective on Purpose”. W publikacji określono m.in. 5 kroków, które mogą podjąć praktycy, aby usprawnić bieżące dyskusje na temat brand purpose.
1 1 0 0 0 19.01.2022Walentynkowa kampania Apartu ze zwyciężczynią i uczestnikiem 10. edycji „Top Model”Marka jubilerska Apart rozpoczęła kampanię reklamową z okazji zbliżających się walentynek. W spocie wystąpili Dominika Wysocka i Mikołaj Krawiecki – zwyciężczyni i uczestnik 10. edycji programu „Top Model”.
1 6 0 0 0 19.01.2022Muzeum KL Płaszów zaprezentowało identyfikację wizualnąW Krakowie na terenach dawnego niemieckiego nazistowskiego obozu pracy i obozu koncentracyjnego powstaje Miejsce Pamięci Muzeum KL Płaszów. Instytucja właśnie zaprezentowała identyfikację wizualną.
0 1 0 0 0 19.01.2022Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiegoKrajowy Instytut Mediów kończy ostatnią fazę pilotażu założycielskiego jednoźródłowego badania konsumpcji mediów. Tylko w grudniu zrealizowano ponad 3,8 tys. wywiadów obejmujących korzystanie z radia, telewizji i Internetu przez każdego respondenta. Oznacza to, że łącznie KIM w pilotażu zebrał już około 13 tys. wywiadów indywidualnych.