0 3 0 0 0 19.02.2019Firmy w Polsce zbierają dane, ale nie zawsze wiedzą po coPrawie 100 proc. dużych i średnich firm w Polsce przyznaje, że gromadzi dane. 60 proc. zapytanych deklaruje ich wykorzystanie w analityce biznesowej. Do stosowania rozwiązań z zakresu Big Data przyznaje się już jednak tylko – w zależności od wielkości – od 11 do 16 proc. rodzimych firm. Spośród firm, które jeszcze nie korzystały z Big Data, po technologię tę zamierza w tym roku sięgnąć tylko 2 proc. przedsiębiorstw. Tak wynika z badania firm OVH i Intel.
0 0 0 0 0 19.02.2019 ARTYKUŁ SPONSOROWANYW kwietniu rusza nowa edycja Diploma in Professional MarketingJuż 5 kwietnia rusza kolejna edycja Programu CIM Diploma in Professional Marketing – zaawansowanego szkolenia dla marketerów, akredytowanego przez The Chartered Institute of Marketing (CIM). Pozwala on rozwinąć kompetencje marketingowe i managerskie oraz zdobyć międzynarodowy certyfikat CIM.
3 4 0 0 0 19.02.2019Zmarł Karl Lagerfeld. Prezentujemy jego reklamowe dziedzictwo19 lutego 2019 r. zmarł Karl Lagerfeld. Przez ostatnie 36 lat kierował domem mody Chanel. Niemiecki projektant znany był też ze współpracy z licznymi markami.
1 1 0 0 0 19.02.2019Katarzyna Nosowska w drugiej odsłonie kampanii ING „Dobry głos dla firm” wyśpiewa opinie internautówING Bank Śląski rozpoczął drugą odsłonę kampanii „Dobry głos dla firm”. W jej ramach Katarzyna Nosowska wyśpiewa opinie o firmach.
0 0 0 0 0 19.02.201973% polskich małych i średnich firm wykorzystuje Facebooka do działań biznesowych. Wyniki badaniaPolskie MŚP należą do liderów w wykorzystaniu narzędzi cyfrowych. 73% z nich deklaruje wykorzystanie Facebooka do działań biznesowych. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult na zlecenie Facebooka na małych i średnich przedsiębiorstwach z ośmiu krajów.
1 0 0 0 0 19.02.2019Doritos opracowało opakowanie, w które można wytrzeć brudne palceMarka Doritos przygotowała rozwiązanie, które ma pomóc rozwiązać częsty problem występujący podczas jedzenia chipsów. Proponuje opakowanie, w które można wytrzeć ręce.
0 0 0 0 1 19.02.2019Provident Polska, Multimedia Polska, Polkomtel – wyroki sądoweProvident Polska, Multimedia Polska, Polkomtel – to przedsiębiorcy, których dotyczyły wyroki sądowe w sprawach decyzji UOKiK z zakresu ochrony konsumentów. W dwóch pierwszych przypadkach kary pieniężne utrzymano.
0 0 0 0 0 18.02.2019Jaki typ postów na Facebooku jest najpopularniejszy?Więcej niż połowa wszystkich facebookowych postów zawiera link. Wpisy tego typu generują jednak stosunkowo mało interakcji. Wideo znacznie przewyższa pod tym względem pozostałe rodzaje postów.
1 2 0 0 1 18.02.2019„Miej w sobie pragnienie!” – ruszyła kampania Nałęczowianki o odświeżonym wizerunkuNowoczesność zakorzeniona w tradycji – taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Zmianie towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
3 0 0 0 0 18.02.2019Ikea uchyla drzwi do sypialni i nawiązuje współpracę ze stand-uperamiIkea rozpoczęła kampanię skupioną wokół sypialni. Stawia w niej na humor oraz autoironię i nawiązuje współpracę ze stand-uperami.