0 1 0 21.09.2022Marka słodyczy Wawel ma zmienione logo i nowego dyrektora marketinguNowe logo to początek szerszych zmian w języku komunikacji, którym będzie posługiwał się Wawel. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni. Stawia na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, którymi są: czekoladowość, jakość i królewskość. Wdrożeniem zmian w komunikacji zajmie się nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut.
1 1 0 21.09.2022„Alkohol i samochód – to się nie rymuje” – Piotr Fronczewski i Pih nagrali utwór dla Kompanii PiwowarskiejKompania Piwowarska w akcji edukacyjnej uświadamia, by nigdy nie jeździć po alkoholu. Przygotowała utwór, w którym frazy wymyślone przez internautów zarapowali aktor Piotr Fronczewski i raper Pih. Akcja trwa od lipca.
1 1 0 21.09.2022McDonald’s w Szwecji zorganizował śluby w drive-thruAkcja McDonald's „Drive-Thru Wedding” miała być lekarstwem na długie letnie kolejki w urzędach stanu cywilnego po pandemii. Celem było budowanie skojarzeń z łatwą i przystępną ofertą marki.
1 1 0 20.09.2022„MagentaBiznes bez limitów” – nowa kampania T-Mobile z ofertą dla firmWystartowała nowa odsłona kampanii T-Mobile skierowanej do klientów biznesowych. Nowym klientom telekom oferuje brak limitów w ofercie MagentaBiznes.
0 1 0 20.09.2022Znamy nominowanych w Konkursie KTR i Innovation 2022W tym roku do nagrody KTR 2022 nominowano 275 prac. Do konkursu Innovation 2022 jury nominowało 43 projekty. Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1140 zgłoszeń: 1036 w KTR i 104 w Innovation.
0 4 0 20.09.2022Usługi subskrypcyjne tracą zainteresowanie konsumentówRok 2022 zatrzymał dotychczasowy trend wzrostowy w segmencie usług subskrypcyjnych. 46 proc. respondentów tegorocznej edycji badania Blue Media „Finanse Polaków w czasach postpandemicznych” deklaruje, że z nich nie korzysta.
0 5 0 20.09.2022„SEO na mieście” – kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne. Agencja SEO Top Online przeprowadziła kampanię, której celem było pokazanie potencjału SEO lokalnego. Do projektu wybrano 14 fraz oraz miejsca, które im odpowiadały.
0 1 0 20.09.2022Foodcom wybrał agencję On Board Think Kong do europejskich działań SEOFoodcom działający w branży spożywczej, chemicznej i paszowej nawiązał współpracę z On Board Think Kong. Obsługa dotyczy rynku polskiego i rynków europejskich.
0 1 0 20.09.2022Conor McGregor globalnym ambasadorem marki XTBPolski fintech XTB nawiązał współpracę z Conorem McGregorem. Legenda sportów walki będzie ambasadorem marki przez najbliższe dwa lata.
1 1 0 20.09.2022Polpharma z kampanią marki Tadalafil MaxigraKampania promująca nowy produkt marki Tadalafil Maxigra oparta jest na idei „Teraz”. Prezentuje parę, która jest w pełnej gotowości do zbliżenia, kiedy tylko partnerzy mają na to ochotę.