Polsat prezentuje spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r. - Marketing przy Kawie
Polsat prezentuje spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r.
  • 1
  • 1
16.02.2022

Polsat prezentuje spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r.

Telewizja Polsat przygotowała spot wizerunkowy na wiosnę 2022 r. Można w nim zobaczyć gwiazdy programów i seriali stacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 lutego 2022

15 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2022

Marketplaces to 62% globalnego rynku e-commerce. Raport Inquiry i Wiadomości Handlowych

Platformy typu marketplace to prawdziwi liderzy w e-commerce. Obecnie stanowią 62% globalnego rynku e-handlu. Prognozy rynkowe mówią, że rynek marketplaces może w najbliższych latach urosnąć nawet do poziomu 75% całego e-commerce. Platformy podbiły Internet w Polsce i na całym świecie, dając szansę sprzedaży w Internecie praktycznie każdemu. Agencja badawcza Inquiry wraz z Wiadomościami Handlowymi publikują analizę tego segmentu.