0 1 0 0 0 8.05.2009Wiosenna kampania marki Srebrna ŁyżeczkaRuszyła kampania marki Srebrna Łyżeczka promująca cukry do pieczenia: Cukier Puder i Cukier Drobny.
0 1 0 0 0 8.05.2009„Od: Marketing przy Kawie” vs. „Od: Twój ulubiony researcher” (BtoB)J. Miller, What names should I use for the "From" line of my marketing e-mails?, "BtoB", 7.05.2009Jak zwiększyć szanse na to, by nasze biznesowe e-maile nie lądowały od razu w koszu? Oprócz tematu listu bardzo ważne jest odpowiednie wypełnienie pola "nadawca". Postępując z wyczuciem możemy wpłynąć nawet na losy przyszłych rozmów z adresatem.
0 1 0 0 0 8.05.2009Media Concept dla Grupy Żywiec1 maja br. rozpoczęła się zaplanowana i zakupiona przez Media Concept kampania reklamowa piwa Warka.
0 1 0 0 0 8.05.2009Promo Gifts w 2010 rokuWahania kursów walut, brak stabilizacji rynku oraz zmniejszony portfel zamówień i obrotów. Pomimo wiosennego ożywienia w branży artykułów promocyjnych sektor ten nie będzie miał w tym roku pierwszej edycji targów Promo Gifts Christmas Edition. Projekt został przeniesiony na wrzesień 2010 r. Miejscem targów będą ponownie hale MT Polska w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.05.2009Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes)K. Kneale, The World's Most Reputable Companies, "Forbes", 6.05.2009(+ The World's Most Reputable Companies: The Rankings, In Pictures: The World's Most Popular Companies)Lista przedsiębiorstw obdarzanych największym zaufaniem przez mieszkańców macierzystego państwa - bez drastycznych zmian w stosunku do roku ubiegłego. Można zatem założyć, że ugruntowana reputacja znanych marek jest niezależna od nastrojów na rynku.
0 1 0 0 0 8.05.2009Kredyt Bank wśród najsilniejszych marek biznesowychMarki Kredyt Bank i TUiR Warta po raz drugi zostały uznane za jedne z najsilniejszych brandów biznesowych na rynku. Tytuły Business Superbrands przyznała niezależna Rada Marek Business Superbrands. W konkursie oceniono ponad 1000 marek.
0 1 0 0 0 8.05.2009Nowa odsłona kampanii „Strzelca”W pierwszych dniach kwietnia w Krakowie pojawiła się najnowsza reklama piwa Strzelec pod hasłem „Strzelec na smocze pragnienie”. Od maja kampania jest kontynuowana w nowej odsłonie.
0 1 0 0 0 8.05.2009Czy linki sponsorowane mają wpływ na pozycję witryny?Mity, spekulacje, teorie spiskowe. Czy linki sponsorowane mogą wpływać na pozycję witryny w wynikach organicznych? Dla wielu zależność pomiędzy tymi działaniami jest na tyle duża, że z dystansem podchodzą do promocji witryny za pomocą obu tych narzędzi. Czy algorytm Google jest na tyle przebiegły, że jest w stanie wpływać na pozycję witryny w zależności od budżetu przeznaczonego na kampanię? Czy promowanie witryny za pomocą obu tych narzędzi może grozić filtrem?
0 1 0 0 0 8.05.2009Open’er Festiwal w sieci Cinema City1 maja ruszyła kampania kinowa Open'er Festiwalu 2009. 90-sekundowy spot będzie emitowany w maju i czerwcu we wszystkich kinach sieci Cinema City.
0 1 0 0 0 7.05.2009Świńska grypa zakaziła polskie serwisy – raport NewsPointNewsPoint przeprowadził analizę przebiegu zakażeń tematem świńskiej grypy w polskich mediach online.