0 1 0 0 0 8.05.2009Hand Made i Quest Agency jednoczą siłyAgencja reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą wzajemnego wsparcia przy obsłudze klientów.
0 1 0 0 0 8.05.2009Podróżnicza kampania Ergo HestiiSopocki ubezpieczyciel rozpoczął kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża.
0 1 0 0 0 8.05.2009Trendz.pl rozpoczął współpracę z CormediaSerwis o trendach i nowoczesnym stylu życia Trendz.pl rozpoczął współpracę z domem mediowym Cormedia. Trendz.pl będzie istotnym serwisem tworzonej przez Cormedia kolejnej sieci tematycznej STYLonline.
0 1 0 0 0 8.05.2009Wszystkie stacje paliw Lukoil w Polsce mają jednolity wyglądZakończono rebranding stacji Lukoil w Polsce według przyjętego przez międzynarodowy koncern standardu wizualnego. Zmiany wizualizacji objęły też stacje paliwowe w Belgii, na Węgrzech, Słowacji i w Czechach.
0 1 0 0 0 8.05.2009Billboardowa kampania marki BuczekCukiernia - Piekarnia Buczek aktywnie ruszyła z działaniami reklamowymi swoich wyrobów. Kreację wizerunkowej kampanii billboardowej przygotowało studio graficzne Mleczko.
0 1 0 0 0 8.05.2009Krasnale górnicy otwierają nową kopalnię w LublinieTajemnicze pomarańczowe krasnale pojawiły się w Lubinie z transparentami „otwieramy nową kopalnię niskich cen”.
0 1 0 0 0 8.05.2009MagnifiCo dla Siedliska MorenaMagnifiCo PR rozpoczęła współpracę z Siedliskiem Morena. Agencja zajmie się całościową obsługą PR oraz relacjami z mediami.
0 1 0 0 0 8.05.2009Banah Group dla Slimitin WomanDo grona marek, dla których kreuje Banah Group, dołączył Slimitin Woman, suplement diety z portfolio firmy Europlant PhytoPharm. Właśnie rozpoczyna się pierwsza kampania wizerunkowa preparatu. Działania obejmują prasę, radio oraz outdoor.
0 1 0 0 0 8.05.2009Fast Fashion MTP z Shade DesignAgencja Shade Design wygrała przetarg organizowany przez Międzynarodowe Targi Poznańskie na motyw i logo nowego przedsięwzięcia targowego – Salon Mody Fast Fashion.
0 1 0 0 0 8.05.2009Skrzydlata reklama z DęblinaMichał Kuś z Dęblina wygrał Konkurs Na Reklamę Red Bull. Pomysł 21-latka na scenariusz reklamy telewizyjnej okazał się najlepszy spośród 1200 nadesłanych prac i zostanie wykorzystany w kampanii Red Bulla.