Nowa odsłona kampanii "Strzelca" - Marketing przy Kawie
Nowa odsłona kampanii "Strzelca"
  • 0
  • 1
8.05.2009

Nowa odsłona kampanii „Strzelca”

W pierwszych dniach kwietnia w Krakowie pojawiła się najnowsza reklama piwa Strzelec pod hasłem „Strzelec na smocze pragnienie”. Od maja kampania jest kontynuowana w nowej odsłonie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2009

Czy linki sponsorowane mają wpływ na pozycję witryny?

Mity, spekulacje, teorie spiskowe. Czy linki sponsorowane mogą wpływać na pozycję witryny w wynikach organicznych?  Dla wielu zależność pomiędzy tymi działaniami jest na tyle duża, że z dystansem podchodzą do promocji witryny za pomocą obu tych narzędzi. Czy algorytm Google jest na tyle przebiegły, że jest w stanie wpływać na pozycję witryny w zależności od budżetu przeznaczonego na kampanię? Czy promowanie witryny za pomocą obu tych narzędzi może grozić filtrem?

7 maja 2009