Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes) - Marketing przy Kawie
Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes)
  • 0
  • 1
8.05.2009

Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes)

K. Kneale, The World’s Most Reputable Companies, „Forbes”, 6.05.2009
(+ The World’s Most Reputable Companies: The Rankings, In Pictures: The World’s Most Popular Companies)

Lista przedsiębiorstw obdarzanych największym zaufaniem przez mieszkańców macierzystego państwa – bez drastycznych zmian w stosunku do roku ubiegłego. Można zatem założyć, że ugruntowana reputacja znanych marek jest niezależna od nastrojów na rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2009

Czy linki sponsorowane mają wpływ na pozycję witryny?

Mity, spekulacje, teorie spiskowe. Czy linki sponsorowane mogą wpływać na pozycję witryny w wynikach organicznych?  Dla wielu zależność pomiędzy tymi działaniami jest na tyle duża, że z dystansem podchodzą do promocji witryny za pomocą obu tych narzędzi. Czy algorytm Google jest na tyle przebiegły, że jest w stanie wpływać na pozycję witryny w zależności od budżetu przeznaczonego na kampanię? Czy promowanie witryny za pomocą obu tych narzędzi może grozić filtrem?