0 1 8.05.2009Media Concept dla Grupy Żywiecreklama zewnętrzna Tweet1 maja br. rozpoczęła się zaplanowana i zakupiona przez Media Concept kampania reklamowa piwa Warka.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.05.2009Promo Gifts w 2010 rokuWahania kursów walut, brak stabilizacji rynku oraz zmniejszony portfel zamówień i obrotów. Pomimo wiosennego ożywienia w branży artykułów promocyjnych sektor ten nie będzie miał w tym roku pierwszej edycji targów Promo Gifts Christmas Edition. Projekt został przeniesiony na wrzesień 2010 r. Miejscem targów będą ponownie hale MT Polska w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.05.2009Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes)K. Kneale, The World's Most Reputable Companies, "Forbes", 6.05.2009(+ The World's Most Reputable Companies: The Rankings, In Pictures: The World's Most Popular Companies)Lista przedsiębiorstw obdarzanych największym zaufaniem przez mieszkańców macierzystego państwa - bez drastycznych zmian w stosunku do roku ubiegłego. Można zatem założyć, że ugruntowana reputacja znanych marek jest niezależna od nastrojów na rynku.
0 1 0 0 0 8.05.2009Kredyt Bank wśród najsilniejszych marek biznesowychMarki Kredyt Bank i TUiR Warta po raz drugi zostały uznane za jedne z najsilniejszych brandów biznesowych na rynku. Tytuły Business Superbrands przyznała niezależna Rada Marek Business Superbrands. W konkursie oceniono ponad 1000 marek.
0 1 0 0 0 8.05.2009Nowa odsłona kampanii "Strzelca"W pierwszych dniach kwietnia w Krakowie pojawiła się najnowsza reklama piwa Strzelec pod hasłem „Strzelec na smocze pragnienie”. Od maja kampania jest kontynuowana w nowej odsłonie.