0 1 8.05.2009Wiosenna kampania marki Srebrna Łyżeczkakampanie reklamowe TweetRuszyła kampania marki Srebrna Łyżeczka promująca cukry do pieczenia: Cukier Puder i Cukier Drobny.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.05.2009"Od: Marketing przy Kawie" vs. "Od: Twój ulubiony researcher" (BtoB)J. Miller, What names should I use for the "From" line of my marketing e-mails?, "BtoB", 7.05.2009Jak zwiększyć szanse na to, by nasze biznesowe e-maile nie lądowały od razu w koszu? Oprócz tematu listu bardzo ważne jest odpowiednie wypełnienie pola "nadawca". Postępując z wyczuciem możemy wpłynąć nawet na losy przyszłych rozmów z adresatem.
0 1 0 0 0 8.05.2009Media Concept dla Grupy Żywiec1 maja br. rozpoczęła się zaplanowana i zakupiona przez Media Concept kampania reklamowa piwa Warka.
0 1 0 0 0 8.05.2009Promo Gifts w 2010 rokuWahania kursów walut, brak stabilizacji rynku oraz zmniejszony portfel zamówień i obrotów. Pomimo wiosennego ożywienia w branży artykułów promocyjnych sektor ten nie będzie miał w tym roku pierwszej edycji targów Promo Gifts Christmas Edition. Projekt został przeniesiony na wrzesień 2010 r. Miejscem targów będą ponownie hale MT Polska w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.05.2009Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes)K. Kneale, The World's Most Reputable Companies, "Forbes", 6.05.2009(+ The World's Most Reputable Companies: The Rankings, In Pictures: The World's Most Popular Companies)Lista przedsiębiorstw obdarzanych największym zaufaniem przez mieszkańców macierzystego państwa - bez drastycznych zmian w stosunku do roku ubiegłego. Można zatem założyć, że ugruntowana reputacja znanych marek jest niezależna od nastrojów na rynku.