Wiosenna kampania marki Srebrna Łyżeczka - Marketing przy Kawie
Wiosenna kampania marki Srebrna Łyżeczka
  • 0
  • 1
8.05.2009

Wiosenna kampania marki Srebrna Łyżeczka

Ruszyła kampania marki Srebrna Łyżeczka promująca cukry do pieczenia: Cukier Puder i Cukier Drobny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2009

Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes)

K. Kneale, The World's Most Reputable Companies, "Forbes", 6.05.2009
(+ The World's Most Reputable Companies: The Rankings, In Pictures: The World's Most Popular Companies)

Lista przedsiębiorstw obdarzanych największym zaufaniem przez mieszkańców macierzystego państwa - bez drastycznych zmian w stosunku do roku ubiegłego. Można zatem założyć, że ugruntowana reputacja znanych marek jest niezależna od nastrojów na rynku.