0 1 0 0 0 6.05.2009Pleon ma nową siedzibęAgencja Pleon od 1 maja mieści się przy ulicy Burakowskiej 5/7 w Warszawie. Zmiana jest efektem zacieśnienia współpracy pomiędzy firmami grupy BBDO, do której należy Pleon.
0 1 0 0 0 6.05.2009Publicis dla GarnierW kwietniu rozpoczęła się kampania Garnier FIT - dotycząca promocji programu walki z cellulitem. Akcja została przygotowana przez markę Garnier we współpracy z siecią fitness klubów Gymnasion. Materiały kampanii, w tym strona akcji, spot TV, layouty reklam prasowych, materiały POS, zostały wykonane przez agencję Publicis.
0 1 0 0 0 6.05.2009Testowanie e-głosowaniaJest prototyp systemu, jest interaktywny serwis, pora na testowe głosowanie przez internet. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zarejestrować się na www.e-glosowanie.org, a 4 czerwca postąpić zgodnie z przewodnikiem po e-głosowaniu.
0 1 0 0 0 6.05.2009I. kwartał w kinach zdecydowanie na wzrościeWedług podsumowania przygotowanego przez New Age Media, pierwszy kwartał bieżącego roku przyniósł znaczne wzrosty zarówno na rynku kinowym, jak również na rynku reklamy kinowej.
0 1 0 0 0 6.05.2009Rynek notebooków według Skąpiec.plIdealny laptop to w pojęciu internauty sprzęt sygnowany logo HP, Toshiby lub Asusa. Najlepiej gdyby był wyposażony w wyświetlacz 15,4”, pojemny dysk i pamięć. Do tego wszystkiego powinien kosztować poniżej 2000 PLN. Taki oto portret wymarzonego notebooka wyłania się z najnowszego raportu przygotowanego przez serwis porównujący ceny Skąpiec.pl
0 1 0 0 1 6.05.2009Kraków wart jest zaliczenia – nowa kampania promocyjna KrakowaJedyny w Polsce koncert Lenny'ego Kravitza, II Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w najnowszej ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Kraków wart jest zaliczenia!” Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, potrwa do końca czerwca i obejmie outdoor oraz działania z zakresu BTL.
0 1 0 0 0 6.05.2009KTR dla Dyrektora Kreatywnego NetizensDominik Cymer, Dyrektor Kreatywny agencji interaktywnej Netizens został uhonorowany nagrodą KTR. W tegorocznym Konkursie Reklamy KTR otrzymał srebrną statuetkę w kategorii design za projekt FREE MAP for Young Travelers Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana.
0 1 0 0 0 6.05.2009FireFly Creation z DAX Cosmetics4 maja ruszyła kampania promocyjno-reklamowa kosmetyków DAX Cosmetics: „Perfecta No Problem!”. Za kampanię odpowiada agencja reklamowa FireFly Creation.
0 1 0 0 1 6.05.2009Kaktus Roku 2009 przyznanyPodczas VIII Kongresu Public Relations przedstawiciele branży zdecydowaną większością głosów przyznali tytuł „Kaktus Roku 2009” byłemu premierowi, Kazimierzowi Marcinkiewiczowi za szczególnie nieudane i łamiące zasady dobrej praktyki działania komunikacyjne.
0 1 0 0 0 6.05.2009Społeczna misja biznesuWedług badań CBOS, aż 60 proc. dużych i ponad połowa średnich firm dostrzega konieczność zaangażowania w działania prospołeczne i proekologiczne. Społeczna odpowiedzialność biznesu staje się podstawą w strategii komunikacyjnej wielu przedsiębiorstw, bez względu na sektor gospodarki.